17 Mayıs 2012 Perşembe

Fotoğraf Sergimiz...

CIMG0513



Geçen sene fotoğrafçılık kursuna başlamıştım. Artık kursun sonuna geldik.  

Yarın büyük gün. Fotoğraf sergimiz açılıyor :)    

Bugün paspartularımızı yaptık. Camları fotoğraflarımızın üstüne takıp son aşamalarımızı hazırlamış olduk.  Yarın erkenden gidip fotoğraflarımızı asacağız ve akşam açılış kokteyli var onun için hazırlanacağız...

Çok heyecanlıyımm :)) 

18-28 Mayıs tarihleri arasında Turgutreis Belediyesi Şevket Sabancı Kültür ve Sanat Merkezinde fotoğraf sergimiz... 

Yolu düşen herkesi beklerizzz :))


Sevgilerimle...

4 yorum:

Delfina ; dedi ki...

Tebrikler Zerrin'cimmm... Gelemiyoruz ama kalben seninleyiz,nolur bizi sergi fotoğraflarıyla besle :)

Sevgiler

Zerrin Pasta Evi dedi ki...

Teşekkür ederim Delfinacımm :)

Tabii hayatım eklerim fotoğrafları :)

Öpüyor,sevgilerimi gönderiyorum.

Hülya dedi ki...

Yanında olmayı öyle çok isterdim ama biliyorsun gönlüm seninle cancağızım.Fotoğrafları yükle hemen :)Merakta bırakma

Zerrin Pasta Evi dedi ki...

Hülyacımm; bilmez miyim :)

İlk fırsatta eklemeye çalışırım.

Öpüyorum.