18 Mart 2010 Perşembe

İbrahim'in deniz temalı pastası...

CIMG2684

Çanakkale'ye gittiğimin ertesi günü Zeynep hanımın oğlu İbrahim'in 3 yaş pastaları için hazırlıklara başladık. İlk pastası 30 kişilik deniz temalı istendi. İbrahim'in sevdiği karakterleri pastaya yerleştirdik.
Zamandan kazanmak için gitmeden önce nemo,dory,penguen,fok,yunuslar,ahtapot,yengeçler ve diğer balıkları hazırladım ve benimle birlikte yolculuğa çıktılar :) İstanbul'dan yola çıktılar ve tekrar İstanbul'a döndüler :)))

Perşembe sabahı pastamız anneannesi ve dedesinin evinde kutlanmak üzere İstanbul'a yola çıktı. Sabahın erken saatinde çok detaylı fotoğraf çekememişim maalesef :((
Görüntüleyemediğim köpekbalığı,korsan,batık korsan gemisi,yunuslar arka taraflarda kalmış.

Pastanın içeriği: çikolatalı pandispanya,vanilyalı krema ve krokandan oluştu.

Ayrıca anaokulunda arkadaşlarına dağıtılmak üzere tren thomas ve arkadaşlarının olduğu kurabiyeler de hazırlayıp gönderdik.

CIMG2639


CIMG2667

İbrahim'e nice güzel yaşlar diliyorum.

4 yorum:

Hülya dedi ki...

Ne güzel işler bunlar.Bayıldım.Hangi arada yaptın bunları şekerim?
Yoksa hiç uyumadın mı?Sana çay demleyen olmadı mı yorulunca?
Öğün mü atlattılar yoksa?
Çok mu yordular seni.Kıyamam:)Bir daha gitme onlara e mi? :)

Öperim....Yine beklerim:)

Zerrin Pasta Evi dedi ki...

:)))))))))
Kıydın kıydın :))
Arada bir çayım unutuldu ama o kadar o yoğunlukta olacaktı tabii :)) Ahhh uykusuzluk :((

Öpüyorum.

Adsız dedi ki...

amanda aman ne kadar da güzelmiş...
ama bende istiyorum nemo ve penguenli pasta.....

o kadar yorgunlugunuza değmiş bence cok zevklı ve eglencelı bır pasta cıkarılmıs ortaya.. ellerınıze saglık ablacıgım...

SEDA ÖZGEN

Zerrin Pasta Evi dedi ki...

Sedoşummm, sen iste yeter ki :))

Eğlenceliydi gerçektende... Teşekkürler tatlım :))

ÖPüyorum.