17 Mayıs 2009 Pazar

Çilekli,beyaz çikolatalı pasta

CIMG0537


Sevgili Teoman'ın arkadaşı Nurdan hanımın doğum günü için hazırladığım pasta... 20 kişilik pastanın içeriği vanilyalı sünger kek, vanilyalı krema ve çilekten oluştu. Üstünü beyaz çikolata ve çileklerle süsledim.

Nurdan hanımın doğum gününü kutluyorum. Sevdikleri ve sevenleri ile beraber nice güzel yaşları olsun :))

Pastayı Onur Avrupa yakasına teslim etmek üzere götürdü. Bende uzun zamandır görüşemediğim arkadaşlarımla Beylerbeyin'de buluştum. Hoşça vakit geçirdik. Eski günleri andık. Bundan sonra bu kadar ara vermeyeceğiz diye karar verip ayrıldık...

15 Mayıs doğum günümdü :)) Telefonla,maille,mesajla ve facebook.tan güzel dileklerini ileten aileme,dostlarıma,arkadaşlarıma tekrar teşekkür ediyorum :))))

Yaş oldu 42 zaman nasıl da akıp gitmiş hayat koşturmacası içinde farkına varamadım. Ama hiç dert etmiyorum yaşımı. :))) iyisi,kötüsü,ve yaşanmışlığı ile beni anlattığı için...

CIMG0559

Sağlıkla ve sevgi ile kalınız...

Herkese güzel bir hafta diliyorum...


25 yorum:

NİLBUTİK PASTA dedi ki...

pasta ve sen harikasın canım.tekrardan mutlu yıllar.sevdiklerinle birlikte sağlıklı mutulu uzun bir ömür dilerim.herşey gönlündeki gibi olsun.
güzel bir hafta geçirmen dileğiyle sevgilerimi bırakıyorum

Unknown dedi ki...

Cannımmmmm sabah sabah gözlerim yu
vaarından fırladı.Harika olmuş elle
eine sağlık kocaman öpüyorum...

Hülya dedi ki...

Pastayı görünce bir gülümse geldi bana.Yine başarmışsın:)

42 kere maşallah sana:)))

pelince dedi ki...

Zerrincim pasta şahane üstü şahane olmuş...Zevk meselesi gerçekten bu pasta işi...Ellerine sağlık,yiyenlere afiyet olsun...

Doğum günün kutlu olsun..

Nice mutlu senelere....Oğluşunla uzun,mutlu ,huzurlu bir ömür diliyorum...

Öpücükler yolluyorum.

Adsız dedi ki...

teşekkürler zerrin ellerine sağlık..teo

Sevil Şahin dedi ki...

ZERRİNCİM BU NE GUZELLİK BÖYLE ELLERİNE SAGLIK TATLIM :))

Adsız dedi ki...

Zerrin Hnm Merhaba
Pastanın tadı da görüntüsü de süperdi. Ellerinize sağlık...
Sizinle ve enfes pastalarınızla bizi tanıştıran, Teoman Beye hem pasta için hem de herşey için bir de buradan teşekkür etmek isterim :)

Zerrin Pasta Evi dedi ki...

Nİlgün'cüğüm,

Güzel dileklerin için çok teşekkür ederim canım. Bende güzel bir hafta dilerim canım.
Sevgiler...

Derya'cığım,

Çok güldüm yorumuna :))) Beğenmene sevindim.Çok teşekkürler...
Bende öpüyorum canım.

Hülya'cığım,

:))))))) çok teşekkür ederim şekerim :)))

Geçen sene daha bir cuk oturuyordu 41 kere maşallah diye :))) şimdi idare edeceğiz :))
Sevgiler...

Pelin'ciğim,

Çok teşekkür ederim canım. Beğenmene sevindim. Zevkli bir meslek.Ama her aşaması için önceden saatlerce ne yapsam ortaya nasıl bir pasta çıkarsam diye düşünmeden edemiyorum :))) Beğenilince bütün bunlar yerini mutluluğa bırakıyor :)))

Doğum günü dileklerin içinde çokkk teşekkür ederim canım.
Benden de sana kocaman öpücükler...

Sevgili Teoman,

Duyduğunuz güven ve ilgiden dolayı ben çok teşekkür ederim.
Sevgiler...

Sevil'ciğim,

Çok teşekkür ederim canım.Beğenmene çok sevindim.
Sevgiler...

Zerrin Pasta Evi dedi ki...

Nurdan Hanım,

Beğendiğinize çok memnun oldum.Ayrıca güzel sözleriniz için de çok teşekkür ederim. Ne yapsam sizi mutlu eder diye uzun bir süre düşündüm. Sonuçta ortaya bu pasta çıktı.

Tekrardan doğum gününüzü kutlarım. Nice sağlıklı,mutlu,güzel günler sizinle olsun :))

Sevgiler...

Dilek Sokullu CANDAN dedi ki...

Pek bir zarif olmuş pastanız Zerrin Hanım'cığım:))))))Sizin gibi.....
Ellerine sağlık.
Nurdan Hanım'a nice yıllar......
Yeni yaşını tekrar kutluyorum ve öpüyorum......

boncuk mutfakta dedi ki...

Pastan harika canım.O çilekler , beyaz çikolata ne güzel öyle ellerin dert görmesin.Ayrıca tekrar doğum günün kutlu olsun.Sevgilerimi gönderiyorum.

Zerrin Pasta Evi dedi ki...

Dilek'ciğim,

Güzel sözlerin için çok teşekkür ederim canım :))

Doğum günümde arayıp güzel sesini duyduğum için tekrar teşekkür ederim.

KOcamannnn öpüldünüz :))


Gonca'cığım,

Çok teşekkür ederim canım.Beğendiğine memnun oldum. Doğum günümü kutladığın için de tekrar teşekkür ederim.

Sevgiler...

hepsusluydum dedi ki...

Zerrinciğim merhaba..Artık daha sık görüşeceğiz:) İnternet sorunum çözüldü nihayet..Pastan harika görünüyor.Ellerine sağlık..
Cumhuriyet kadınları,çocukları ve erkekleri daha nice 90 yıllar görecekkkk...Bayramın kutlu olsun..Sevgilerimle Zehr@

Zerrin Pasta Evi dedi ki...

Zehra'cığım,

Sevindim canım.Netteki sorununun çözülmesine :)) Pasta içinde teşekkür ederim.

Çok haklısın canım.Seninde bayramın kutlu olsun.
Sevgiler...

ahsapboyaci dedi ki...

ellerine sağlık canım çok güzel görünüyor doğrusu

Hatice dedi ki...

Zerrinciğim ellerine sağlık, pasta çok şık olmuş, ayrıca yeni yaşını da kutluyorum...
sağlıklı, başarılı, huzurlu ve mutlu yıllar dilerim...

sevgiler...

akasyakokusu dedi ki...

Zerrin'cim canım çokkk çokk güzell..
Harikulade olmuş pastan..Nurdan hanım olmak varmış yahu:) Nurdan hamına mutlu yaşlar..
Seninde eline sağlık canım...İyiki doğdun iyiki arkadaşım olsun...Nice yaşlar süresin canım sevdiklerinle sevenlerinle..ağız tadın hiç bozulmasın gönlünden geçen bütün güzelliklere sahip olman dileğimle...çok öptüm..

Zerrin Pasta Evi dedi ki...

Ahşap boyacı,

Çok teşekkür ederim.
sevgiler...

Hatice'ciğim,

Çok teşekkür ederim.Ben de severek hazırladım pastayı... Sonra seyretmek ayrı güzel oldu benim içinde :)))
Doğum günümü kutladığın içinde çokk teşekkür ederim canım :))

Sevgiler...


Nuray'cığım,

Çokkkk teşekkür ederim canım.Sen gel yeter ki ben sana ne pastalar yaparım :)))
Doğum günümü kutladığın ve güzel sözlerin için de çok teşekkür ederim arkadaşım :)) Her yorumun ayrı mutlu ediyor beni :))

Kocaman öpücükler yolluyorum...

Tijen dedi ki...

Zerrin'ciğim nice yıllara. Yeni yaşına daha hafif ve zinde olarak girdin ne güzel. Bir sonrakinde ise daha da bir fıstık olacaksın. Çok sevinçli olmalısın. Yaşın ne önemi var ayrıca değil mi?

Zerrin Pasta Evi dedi ki...

Tijen'ciğim,

Çokk teşekkür ederim :)) Evet bu yüzden de daha bir keyifliyim. Veremediğimi sandığım kilolar bir bir gitmeye başladılar :))

Yaşı takan bir insan olmadım.Sadece ne zaman 42 olmuşum ona şaşırıyorum :))) zaman ne kadar çabuk geçiyor...

muko dedi ki...

doğum günün kutlu olsun,mutlu yıllar...

pastaane muhteşem görünüyor eline sağlıkk harika harikaaaaa...
sevgiler.

Zerrin Pasta Evi dedi ki...

Muko'cuğum,

Çok teşekkür ederim. Pastayı beğendiğine memnun oldum canım :))

Sevgiler...

daimamutfak dedi ki...

Zerrinciğim arkadaşım doğum gününü kutluyorum..mutluluk dilerim..sevgiler..

sekerpasta dedi ki...

Çok güzel, ellerinize sağlık, çileğe bayılırım, pastada daha bayılırım :) geçmiş doğumgününüz de kutlu olsun güzel yaşlarınız olsun inşallah...

burçak

Zerrin Pasta Evi dedi ki...

Neriman'cığım,

Çokkk teşekkür ederim arkadaşım :))

Sevgiler...


Burçak'cığım,

Çok teşekkür ederim canım. Ben çileği sade yemeye de bayılırım :)) Ama tatlılarda ve pastalarda ayrı güzel oluyor :))

Sevgiler...