8 Kasım 2009 Pazar

Caner'in doğum günü cupcakeleri

CIMG1504

Sevgili yeğenim Caner'in doğum günü için hazırladığım cupcakeler. Kendisi hem şapka takmayı sevdiği hemde fenerbahçeli olduğu için bu tarz süslemeyi uygun gördüm.

Caner'ciğim; canım kuzum doğum günün kutlu olsun birtanem. Seni çokkkkk Seviyorum.

Sağlıklı,mutlu,başarılı ve sevgi dolu nice yılların olsun. Şansın bol,yüzünden gülümsemen eksik olmasın kuzucuğum :))))

CIMG1513

CIMG1515

Herkese güzel bir hafta diliyorum. Sağlıkla ve sevgi ile kalınız...

10 yorum:

boncuk mutfakta dedi ki...

Eline sağlık Zerrinciğim.Hepsi, özellikle şapkalı olanları çok beğendim.
Sevgiler canım.

hepsusluydum dedi ki...

Merhaba Zerrinciğim, ellerine sağlık yine harikalar yaratmışsın.Yeğenine ailesiyle birlikte nice nice yaşlar diliyorum.Sevgilerimle Zehr@

Yaşamın kıyısında dedi ki...

Böyle muhteşem bir sanat şöleni yapan teyzenin yada halanın yeğenin doğum gününü tüm içtenlikle kutlar güzel çok güzel günlere sağlıkla gelmesini dilerim.
Sevgiler...

Delfina ; dedi ki...

o renklerin güzelliği ne öyle zerrincim,bayıldım bittim yaa :)

Hülya dedi ki...

Süper olmuşlarrr.Çok beğendim çokkk!

pelince dedi ki...

Zerrincim şahane olmuş,çok ama çok beğendim.. erkek çocuklarının favorisi olur bence bu model... şapka ve kulaklar harika ,ellerine sağlık...
Sevgiler.

Dilek Sokullu CANDAN dedi ki...

Çok şirinler:)))))Ellerine sağlık canımmm.......
Sarı Lacivert olması da ayrı bir özellik katmış yani:)))))))
Caner'e nice uzun yıllar diliyorum.

Mimosa Café dedi ki...

Zerrincim cupcake'ler harika olmuş çok neşeli :) Eline sağlık. Sevgiler.

Zerrin Pasta Evi dedi ki...

Herbirinize ayrı ayrı teşekkür ederim güzel sözleriniz için :))

Beğenmenize de çok memnun oldum :))
Bende hazırlarken çok eğlendim.

Sevgiler...

Aybike Ceylan dedi ki...

Ellerine saglik Zerrin'cigim,
Her zaman ki gibi harika hepsi.

Sevgilerimi gonderiyorum ve de guzel bir hafta diliyorum.