13 Şubat 2009 Cuma

Teo'nun Aşk Pastası...

CIMG0011

Teoman Bey'in 14 Şubat Sevgililer Günü için sipariş ettiği aşk pastası... Teoman Bey'in zevkine uygun olarak pastanın pandispanyası çikolatalı,kreması ise vanilyalı muzlu olarak hazırlanmış ve üstü sade bir süsleme ile kaplanmıştır.

Pastanın yanı sıra kurabiyeleri de pasta konseptine uygun olarak pembe kırmızı ve kırmızı beyaz olarak hazırladım. Teoman Bey'e ve sevdiklerine mutluluklar dilerim.

CIMG0031

CIMG0041

Sevgi gününüz kutlu olsun. Bir gün değil her gün aynı duyguları yaşamanız dileğimle...

Sevgiyle kalın...

Herkese güzel bir Hafta sonu dilerim...

24 yorum:

Unknown dedi ki...

Canım günaydın sabah sabah bu bana yapılırmı ellerine,emeğine sağlık muhteşem hayırlı ve bol kazançı günler dilerim kocaman öptüm...

SEDEF dedi ki...

Çok güzel bir pasta olmuş, ellerinize sağlık.

neslihan erzincan özgür dedi ki...

Ellerine sağlık Zerrinciğim.harika olmuş aşk pastası.tatlı pembesine bayıldım.kurabiyeler de nefis.sevgilerimle...

Hülya dedi ki...

Teo Bey'i ve seni zevkli seçiminizden dolayı kutlarım...

Çok beğendim.Sade ve güne yaraşır...

pelince dedi ki...

Zerrincim çok zarif bir pasta olmuş.Kurabiyelerde çok cici,ellerine ve emeklerine sağlık..

Sevgiler...

Adsız dedi ki...

SEVGİLİ ZERRİN , HEM GÖRÜNTÜ HEM DE DAMAK TADI OLARAK ÇOK GÜZEL BİR PASTA.ELLERİNE SAĞLIK....TŞKKRLR....

ruhdagı dedi ki...

Pasta yine çok güzeldi.
Benimde sana küçük bir hediyem var blogumda, geçerken uğrarsan alır mısın?

Sevgiler.

Zerrin Pasta Evi dedi ki...

Derya'cığım,

Çok teşekkürler canım güzel sözlerin için.

Benden de kocaman öpücükler...


Sedef'ciğim,

Çok teşekkür ederim canım.

Sevgiler...


Neslihan'cığım,

Çok teşekkürler canım. Bende rengini çok beğenerek hazırladım :)

Sevgiler...

Zerrin Pasta Evi dedi ki...

Hülya'cığım,

Çok teşekkür ederim şekerim :)) Beğendiğine sevindim.

Sevgiler...


Pelin'ciğim,

Çok teşekkürler tatlım. Beğendiğine memnun oldum.

Sevgiler...


Sevgili Teoman Bey,

Ben teşekkür ederim. Beğenmenize çok memnun oldum. Dilerim her gününüz sevgi dolu geçsin :)))

Sevgilerimle...


Ruhdağımmm,

Çok teşekkür ederim canım. Uğrayıp aldım.Çok sevindim,mutlu oldum ve duygulandım güzel sözlerine...
Bende en kısa zamanda blogumda yayınlayacağım ödülümü :))))))

Öpüyor,sevgilerimi gönderiyorum.

Unknown dedi ki...

zerrin'cim
ellerine sağlık canım enfes bir pasta olmuş.
Sevgiler

egeli dedi ki...

ZERRİNCİM ,ÇOK ŞIK OLMUŞLAR GERÇEKTEN ,ELİNE SAĞLIK CANIM ,SENİNDE SEVGİLİLER GÜNÜN KUTLU OLSUN.

GELİNCİK MUTFAK dedi ki...

çok şık...tek kelimeyle harika...ellerine sağlık canım...sevgililer gününde sevgiyle kal....

sekerpasta dedi ki...

çok güzel olmuşlar,ellerinize sağlık...

burçak

Zerrin Pasta Evi dedi ki...

Ayşegül'cüğüm,

Çok teşekkür ederim canım. Renk olarak benimde içime sindi :)))

Sevgiler...


Egelimmmm,

Çok teşekkür ederim arkadaşım. Beğendiğine memnun oldum canım.

Sevgiler...


Sevgili Gelincik Mutfak,

Hoşgeldiniz.Çok teşekkür ederim. Beğendiğinize sevindim.
Sizin de her gününüz sevgi dolu olsun :)))

Sevgiler...


Burçak'cığım,

Çok teşekkür ederim canım.

Sevgiler...

Damak Tadı dedi ki...

Çok hoş olmuş Teoman bey'in pastası Zerrin'ciğim..Ellerine ve gönlüne sağlık canım..


Sevgiler..

Zerrin Pasta Evi dedi ki...

Gül'cüğüm,

Çok teşekkür ederim canım.

Sevgiler...

Adsız dedi ki...

canım okadar guzel gorunuyorkı ellerıne saglık.

mutluluklar hep senınle ve aılenle olsun sevgıler...

Zerrin Pasta Evi dedi ki...

Banu'cuğum,

Çok teşekkür ederim arkadaşım. Beğendiğine sevindim :)))

İnşallah canım.

Sevgiler...

IŞILCA TATLAR dedi ki...

Merhaba Zerrinciğim,

Döndüğümden beri öylesine yoğundum ki ziyaretler için ancak fırsatım oldu.Nasılsın? Umarım, sağlığın, keyfin yerindedir.

Ellerine sağlık canım, sade ama çok şık bir pasta olmuş bu da diğerleri gibi.

Çok çok sevgiler,

Dilek Sokullu CANDAN dedi ki...

Aşk pastası!İsmine ve görüntüsüne bayıldım...Çok sade olmuş ellerine
sağlık.Öpüyorum sevgiler........

Zerrin Pasta Evi dedi ki...

Dilek'ciğim,

Çok teşekkür ederim canım. Beğendin demek :))) sana da yapalım hemen :))

Öpüyor,sevgilerimi gönderiyorum.

boncuk mutfakta dedi ki...

Pasta ve kurabiyeler çok güzel duruyor elinize sağlık

Zerrin Pasta Evi dedi ki...

Boncuk mutfakta,

Hoşgeldiniz :)) Çok teşekkür ederim. Beğendiğinize memnun oldum.

Sevgiler...

Zerrin Pasta Evi dedi ki...

Işıl'cığım,

Tekrar hoşgeldin canım. Ne güzel bir tatil yapmışın çok sevindim.

Ben hep bir koşturmaca içindeyim. Allaha şükür iyi olmaya calışıyorum canım.

pastayı beğendiğine sevindim :)) Hem benim,hem de Teoman Bey'in içine sinen bir pasta oldu :))

Benden de kocaman sevgiler...