4 Haziran 2008 Çarşamba

ALPER'İN PASTASI


Yeğenim Alper pasta sevmez ve yemez. Abisi Dinçer'in doğum günü için yaptığım pastadan tattı ve teyze doğum günüm için yapacağın pasta içi,dışı, heryeri çikolatalı olsun dedi. Yiyecek misin diye sorduğum da evet cevabını alınca bende doğum günü için böyle bir pasta uygun gördüm. Çikolatalı olmasa biliyorum ki yemiyecek...

Sadelikten hoşlanan bir genç olduğu için fazla süslemek istemedim. Pastasından yedi ve çok beğendiğini söyleyince bende mutlu oldum. Bundan sonra teyzesinin pastalarından yiyeceğini anlamış olduk...
Doğum günün kutlu olsun Alper'ciğim... Nice yaşlara hep birlikte...

2 yorum:

Dilek Sokullu CANDAN dedi ki...

Pastayı görünce hemen yumulasım geldi.Bol çikolatalı yenmezmi hiç ellerine sağlık canım.Alper'e çikolata tadında uzuuuunnnn yıllar diliyorum:))))))

Zerrin Pasta Evi dedi ki...

Dilek'ciğim,

Teşekkür ederim canım. Evet bizde öyle mumlarını söndürdükten hemen sonra yumulduk pastaya:)))))))

Sevgiler...