25 Mart 2010 Perşembe

Yıldönümü kurabiyeleri...

CIMG2856

Saliha hanım, evliliklerinin 5.yıldönümü için kurabiye istediğini belirtti. Eşi Mehmet Bey Mimar,galatasaraylı,denizi ve balıkları seven biri olduğu için temamızı da bu şekilde belirledik. Sevgi içeren kurabiyelerde olmazsa olmazlardandı...

Kurabiyeleri hazırlayıp Bodrum'a gönderdim.

Saliha hanım'ın geri bildirimi çok güzeldi :)) Mehmet Bey şaşırmış ve çok beğenmiş hediyesini :)))

CIMG2836

CIMG2844

Kurabiyelerden 1-2 tanesini de Bodrum evleri temasında hazırladım.Benim çok sevdiğim begonvillerle birlikte :))

Saliha Hanım ve Mehmet Bey'e sağlıklı,mutlu,huzurlu ve sevgi dolu nice yıllar diliyorum...









4 yorum:

Unknown dedi ki...

Tatlım ellerine sağlık hepsi birbi
rinden harika hayırlı bol kazanç di
lerim.Kocaman öpüyorum...

Yaşamın kıyısında dedi ki...

Bodrum bodrum olalı böyle kurabiye görmemiştir. Ellerine sağlık canım, yine harikalar yaratmışsın.
Sevgiler...

pelince dedi ki...

Hepsi çok ama çok güzel... nasıl özenle hazırladığı ortada,emeklerine sağlık..

sevgiler..

Zerrin Pasta Evi dedi ki...

Güzel yorumlarınız için çokkk çokkk teşekkür ederim arkadaşlarım :))


Sevgi ile kalınız...