2 Mart 2009 Pazartesi

Sevgi kurabiyeleri 2

Sevgi kurabiyeleri 2

Burçin hanım internette araştırma yaparken blogumla karşılaşmış. Sevgi kurabiyelerim hoşuna gitmiş aradı.Konuştuk neler istediğinden bahsetti.Blogumdaki beğendiği sevgi kurabiyelerinden erkek arkadaşı Burhan Bey'in doğum günü için hazırlamamı istedi. Hepsi aynı olmasın diye bir iki tanesinin üzerine de isim ve sevgi sözcükleri yazarak hazırladım ve teslim ettim.

Burhan Bey'in doğum gününü kutluyorum. Nice sağlıklı,mutlu ve güzel yaşları olsun sevdikleri ve sevenleri ile birlikte... Burçin hanıma da ilgisi için teşekkür ediyorum...

Sevgi kurabiyeleri

CIMG0138


Sağlıkla ve sevgiyle kalınız...

Herkese güzel bir hafta diliyorum...

22 yorum:

egeli dedi ki...

ZERRİNCİM ,GERÇEKTEN HARİKA OLMUŞ KURABİYELER ,BEĞENMEMEK MÜMKÜN DEĞİL ,ELİNE SAĞLIK CANIM.

Zerrin Pasta Evi dedi ki...

Egelimmm,

Çok teşekkür ederim canım. Beğendiğine çok sevindim.

Sevgiler...

Yaşamın kıyısında dedi ki...

Şu ufacık güzel kurabiyelere neredeyse mektup yazacak ellere sevgiler...

Zerrin Pasta Evi dedi ki...

Nur'cuğum,

Çokkkk teşekkür ederim canım :)))
Mutlu ettin beni...

Sevgiler...

Aybike Ceylan dedi ki...

Ellerine saglik, ne kadar guzel olmus Zerrin'cigim, harikasin...

Guzel bir hafta diliyorum, sevgilerimi gonderiyorum.

HADİYE dedi ki...

Merhaba Zerrin,

Muhteşemmmm bunlar.Ellerine sağlık.

Sevgilerimle*

pelince dedi ki...

Harika olmuş zerrincim,ellerine sağlık..
Sevgilerimi yolluyorum..

boncuk mutfakta dedi ki...

Zerrin hanımcım elinize sağlık.İnsan kıyıpta yiyemez bunları.Al karşına seyret.Harikasın ,takibimdesin iyi haftalar diliyorum

neslihan erzincan özgür dedi ki...

Zerrinciğim harika olmuş kurabiyeler.ellerine sağlık canım.sevgilerimle...

Zerrin Pasta Evi dedi ki...

Aybike'ciğim,

Çok teşekkür ederim canım. Beğenmene çok sevindim :))))

Bende güzel bir hafta diliyorum.

Öpüyor,sevgilerimi gönderiyorum...


Sevgili Hadiye,

Çok teşekkür ederim.

Sevgiler...


Pelin'ciğim,

Çok teşekkür ederim canım. Her birinizin çokkk güzel sözleri o kadar iyi geldi ki bana :))))

Öpüyor,sevgilerimi gönderiyorum...

Zerrin Pasta Evi dedi ki...

Sevgili Boncuk mutfakta,

Çok teşekkür ederim güzel sözlerine. Ağzım kulaklarım da gezeceğim :))))

Bende güzel bir hafta diliyorum.

Sevgiler...


Neslihan'cığım,

Çok teşekkür ederim canım :)) Beğenmene sevindim :))

Sevgiler...

Adsız dedi ki...

zerrın hanım sınıf arkadaslrm bayıldı hatta bayılmanın yanında kurabıyelerıme hucum ettılerr :):) sahane olmus ay kım yaptı ayy bende ıstıorum gbı terımler cabası hatta erkek arkadasım askm bunlrı yemeye kıyamıyorum hatıra saklayalım dedı ve sadece bırtanesını yedık :):) sahaneler sımdıde su bebeklı kurabıyeler onlarada bıttım ama param bıttı :(
yazdıkca yazarım ben elınıze saglıkk harıkaydı kurabıyeler :) opüyorum......

Tijen dedi ki...

Zerrin'ciğim,
Ellerine sağlık. Bu aralar yoğunsun anlaşılan. Ne mutlu yoğunluklar bunlar..

Zerrin Pasta Evi dedi ki...

Burçin hanım,

Ben çok teşekkür ederim. Ayrıca güzel sözlerin beni çok mutlu etti :)))

Burhan Bey'in tekrardan doğum gününü kutlarım.Arkadaşına sevginle birlikte lezzetli bir hediye sundun :)) Sınıfta ve arkadaşların arasında umarım reklamımı yaparsın :))))
Afiyet olsun canım. Her zaman beklerim :))

Sevgiler...


Tijen'ciğim,

Çok teşekkür ederim. Evet yoğundum :)) Dediğin gibi mutlu yoğunluklar :))) Geri bildirimler güzel olunca daha mutlu olunuyor :))

Sevgiler...

Adsız dedi ki...

zerrin hanımcım mrb istanbulda bloglar araı toplantılarımız oluyor ve 4. düzenlicez sizide aramızda görmek isterim gelirseniz çok mutlu olurum
haber bekliyorum
tarih 7 mart yerüsküdar
sevgiler
sevil

ruhdagı dedi ki...

Hepsi çok güzel. Hep diyorum bana böyle bir kutu kurabiye hediye gelse kıyıp yiyemem :)

Zerrin abla, ellerine,yaratıcılığına sağlık.

Sevgiler.

Adsız dedi ki...

zerincim yine enfes kurabiyelerinle karşılaştım ellerine sağlık öpüyorum

Damak Tadı dedi ki...

Bayıldım ben bu kurabiyeler tatlım..Ne kadar şık ve sadeler..Zarifliğinin simgeleri gibi olmuşlar adeta..Gönlüne sağlık canım..


Sevgiler..

Zerrin Pasta Evi dedi ki...

Sevil Hanım,

Teşekkür ederim davetiniz için. Size mail göndereceğim.

Sevgiler...


Ruhdağımmm,

Canım çok teşekkür ederim :)) Beğenildikçe çokkkk mutlu oluyorum :)) Yemeye kıyamamış onlar da :)))

Sevgiler...

Zerrin Pasta Evi dedi ki...

Adsız :))))))

Çok teşekkür ederim. Beğendiğine sevindim :))

Öpüyor,sevgilerimi gönderiyorum...


Gül'cüğüm,

Çok teşekkür ederim. Bu güzel sözlerin karşısında mutluluktan ucacağım artık :))))

Sevgiler...

Adsız dedi ki...

Zerrincigim kurabiyeler muhtesem olmus canim Nasilda kiyip yenilir hepside birbirinden guzel cok yaraticisin canim MASALLAHİN var.
Ellerine saglik.

Annem icin iyi dileklerine cok tesekkur ederim.Sagol var ol canim.

KUCAK DOLUSU SEVGİLERR.

Zerrin Pasta Evi dedi ki...

Özgül'cüğüm,

Çok teşekkür ederim canım. Beğendiğine çok sevindim :))))

Annenin iyi olduğuna sevindim.Umarım daha da iyiye gidiyordur...

Kucak dolusu sevgiler...