16 Mart 2010 Salı

Bebek kurabiyeleri

CIMG2621

Pazartesi gecesi Çanakkale'ye doğru gene yollara düştüm. Hülya,kardeşi Figen,Figen'in görümcesi Nurdan hanım ve ben elbirliği ile 150 adet bebek kurabiyesini 11 Mart Bilge'nin doğumu için hazırlayıp Karaman'a gönderdik.

Hoşgeldin Bilge... Allah analı babalı büyütsün. Tahtın ve bahtın açık olsun :))

CIMG2630


Hülya ile hazırladığımız Kale grubu Yönetim Kurulu Başkanı Zeynep hanımın oğlu İbrahim'in 3 yaş pastalarını ve kurabiyelerini sırayla ekleyeceğim.

Herkese sağlıklı,mutlu güzel bir hafta diliyorum.

5 yorum:

Adsız dedi ki...

Zerrincimm hepinizin ellerine sağlık. Çok güzel görünüyorlar. Yakında benimde siparişim olacak sana...

Öpüyorum.
Candan

Adsız dedi ki...

ablacıgım kesın cok zahmetlı bir iş olmustur ama ellerınıze saglık... seda özgen

Zerrin Pasta Evi dedi ki...

Teşekkürler kızlarrrr :)))

Öpüyorum :)

Pınar Günay dedi ki...

hepsi harika görünüyor. Sihirli bir iş bu yaptığınız:) ellerinize sağlık, sevgiler...

Zerrin Pasta Evi dedi ki...

Pınar cadısı; çok teşekkür ederiz. Sabır isteyen ve sonu güzelliklerle biten bir iş :))

Sevgiler...