9 Mayıs 2009 Cumartesi

ANNELER GÜNÜMÜZ KUTLU OLSUN...

Ablam ve kardeşlerim adına da annemiz için hazırladığım pastam... Seni çok seviyoruz Pembe Sultan :))

Canım annemin,anne adaylarının, anne olmayı hak edenlerin,anne olmak isteyenlerin ve tüm sevdiğim annelerin anneler gününü kutluyorum.

Evladınız/evlatlarınızla, sağlıklı,huzur dolu,mutlu günler dilerim...


Sözümüz anne bugün
Özümüz anne,
Konumuz anne bugün
Bakışlarımız anne üstüne,
Gülüşümüz anne üstüne
Düşlerimiz anne bugün.

Sadece bir gün değil,her gün annelerimiz baş tacımızdır...


Sevgilerim ve saygılarımla...


23 yorum:

akasyakokusu dedi ki...

Canım benim çookkk tşkler ederim..
Bende senin anneler gününü kutluyorum..
Kocaman öpüyorum...
Allah c.c. sana uzun ömürler versin ağız tadında hayat sürmen dileğimle...amin.

pelince dedi ki...

Zerrincim seninde anneler günün kutlu olsun.Kuzucuğunla birlikte uzun ve mutlu bir ömür diliyorum.

Sevgiler.

karamel mutfak dedi ki...

ben bu listeye anne olmak isteyip te olamaynlarıda eklemek istiyorum herkesin anneler günü kutlu olsun.

boncuk mutfakta dedi ki...

Zerrinciğim nerelerdesin?Özletme kendini bu kadar, güzel yazın ve harika resimlerin için teşekkürler.
Senin de anneler günün kutlu olsun canım.

ruhdagı dedi ki...

Zerrin ablacım Anneler Günün kutlu olsun.

Yaşamın kıyısında dedi ki...

Sevgili Zerrin'cim,
Anneler gününü kutlar sevgiyle öperim.
Sen annelerin en güzelindensin, çünkü oğluşuna, saygı duyulacak bir şekilde yetiştiriyor ve hayata hazırlıyorsun.
Sen fedakar ve çok azimlisin. Ve aynı zamanda da vefakar.
Seni seviyorum

Unknown dedi ki...

zerrincim güzel dileklerin için teşekkürler bende senin anneler gününü kutlarım sevgiler

Adsız dedi ki...

anneler günün kutlu olsun sevgiler canım www.missgibi.blogcu.com

egeli dedi ki...

TEŞEKKÜR EDERİM ZERRİNCİM ,SENİN DE ANNELER GÜNÜN KUTLU OLSUN....

Damak Tadı dedi ki...

Anneler gününü kutluyorum canım..Oğlunla, nice güzel günler yşayın her daim..


Kocamn sevgiler..

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

ANNELER GÜNÜNÜ KUTLUYOR,
SELAMLAR İLETİYORUM.

muko dedi ki...

seninde anneler günün kutlu olsun,sevgiler...

Adsız dedi ki...

canımmmm pembe sultanın ve senin anneler gününüz kutlı olsun çok öptümmm pasta müthiş görünüyor her zamanki gibi ellerine sağlık canım..

nurdanın mutfağı dedi ki...

Zerincim, bütün gün evde yoktum, onun için yorumum gecikti, kusura bakma, anneler gününü kutlar, yavrunla bir ömür boyu mutluluk dilerim, pastan da harika, p-Pembe sultanın da ellerinden öperim.

IŞILCA TATLAR dedi ki...

Zerrin'ciğim,

Ben de senin anneler gününü kutlar, yakışıklı oğlunla
nice güzel günler geçirmeni dilerim.

Sevgiler,

ÖZGÜLÜNTARİFLERİ dedi ki...

ZERRİNCİGİM SENİN VE ANNECİGİNİN ANNELER GÜNÜNÜ TÜM KALBİMLE KUTLARIM CANIM ..
KUCAK DOLUSU SEVGİLERİMİ GÖNDERİYORUM…


PASTA NEFİS GORUNUYOR ELLERİNE SAGLİK CANİM.

HÜLYA dedi ki...

ANNELER GÜNÜN KUTLU OLSUN CANIM SEVGİLER

hepsusluydum dedi ki...

Sevgili Zerrin merhaba, oğluşlarımızla birlikte nice Anneler Günü diliyorum :) Sevgilerimle Zehra

daimamutfak dedi ki...

Zerrinciğim anneler günün kutlu olsun..Sağlık ve mutluluk dilerim..sevgiler..

Hülya dedi ki...

Canım...Senin ve Pembe Sultan'ın anneler gününü kutlarım.

Aybike Ceylan dedi ki...

Harikaaaa,

Ellerine saglik Zerrin'cigim.

Ayrica gecmis anneler gununu kutluyorum.

Guzel bir hafta diliyor, sevgilerimi gonderiyorum.

neslihan erzincan özgür dedi ki...

Zerrinciğim anneler günün kutlu olsun canım.sevgilerimle...

daimamutfak dedi ki...

Herşey harika ellerine sağlık..