21 Mart 2010 Pazar

İbrahim'in uzay temalı pastası ve kurabiyeleri...

CIMG2793

Deniz temalı pastamızı İstanbul'a gönderdikten sonra bu seferde uzay temalı pastamız için çalışmalara başladık.Pastanın renkleri için biraz da davetiyede ki renkleri baz alarak oluşturduk.

En üst kata havalanmaya çalışan bir füze hazırladık. Yanlarda gezegenler,krater görüntüsü,yıldızlar ,ayrıca yine küçük bir füze. İbrahim pastasında uçak ve kule de istemiş. Onları da hazırlayıp yerlerine yerleştirdik.

Pastayı Pazar günü sabaha karşı yola çıkarak İstanbul'a getirdik.Zeynep hanımın mutfağında monteleyip,İbrahim'in 3 yaş partisine katıldık. İbrahim füzesini çok beğendi. Pastayı gördüğü andan itibaren istemeye başladı pastası kesilene kadar :))

Pastamız 80 kişilikti. İçeriği : Çikolatalı pandispanya,ganaj ve fıstık krokandan oluştu.3.katın içini de vişneli ve ganajlı hazırladık alternatif olması için.

Partide çocuklara dağıtılmak üzere 50 adet uzay temalı kurabiyeler ve Zeynep hanımın isteği üzerine balıklar,tren Thomas ve arkadaşlarını da kurabiyeler içine ekledik. Yalnız birşey unutmuşuz jelatinledikten sonra krem renkli kovasında hepsini bir arada çekmeyi unutmuşuz o telaşta :((

CIMG2733

İbrahim'e sağlıklı,mutlu,nice güzel yaşlar diliyorum.

4 yorum:

FİGEN KARAVAŞ dedi ki...

Zerrin cimmmmmmmmmmmm SÜPER OLMUSLARRRRR:) O pastayı mekana gidip birleştirdin sanırım değil mi:) Cok cok guzel olmus ellerine saglık arkadasım.Daha guzellerini de gorelim insallah işlerin bol olsun.
operimmmm
Figen Karavaş

Unknown dedi ki...

Canım ellerine sağlık pastalar hari
ka.Hayırlı bol kazanç dilerim mutlu
pazarlar çok öpüyorum...

Delfina ; dedi ki...

renklerin böylesini ben düşünemem zerrincim,her detay ayrı güzel.bayldım da bayıldım :)

Zerrin Pasta Evi dedi ki...

Sevgili Figen, çok teşekkürler canım. Tahmin ettiğin gibi çok büyük bir pastaydı Figencimmm.Tek tek götürüp orada bir araya getirdik.Ekip çalışması oldu :)) Amin canım. İnşallah...

Öpüyor,sevgilerimi gönderiyorum.


Sevgili Derya, Çok teşekkür ederim.Yorulduk ama değdi tabii...

Güzel bir hafta diliyorum.

Öpüyorum.



Sevgili Delfina,Çok teşekkür ederim. Uzun uzun düşündük hangi tonlarda yapalım,nasıl yapalım diye... Davetiye renklerini de baz alarak sonuçta bu güzellikler ortaya çıktı Delfinacımm :))

Sevgiler...