25 Nisan 2008 Cuma

Gecikmiş Doğum günü pastası


Ablam Duygu'nun büyük oğlu Dinçer'imizin 14 Nisan da doğum günü idi. Hem hafta içi olduğu hem de yoğun olduğum için gitmem mümkün değildi.
Nasıl olsa 23 Nisan da gidecektim diğer yeğenim Caner'in okuldaki gösterisi için... Bunu fırsat bilerek bende Salı akşamı pastasını hazırladım Fenerbahçeli olduğu için renkler belliydi zaten...Ama ne yapayım nasıl süslerim pastasını diye biraz düşündüm. Sonra kendisini modellerim bir kaç top ve biraz da yıldızlar yaparım diye düşündüm. Düşündüklerimi de yapmak hoşuma gitti.Ertesi günü de pastasını oğlumla birlikte götürdük. Kuzenler uzun zamandır birbirlerini de görmüyorlardı onlar için de iyi oldu.

Aslında İnsan modellemesi Dinçer'den çok onun bir küçüğü Alper'e daha çok benzediğini oğlum söyledi dikkatli bakınca gerçekten de ona benzemiş. Alper de dalga geçiyor benim doğum günümde de abimi modellersin teyze diye ... Hahhahhaaaaaa

Zaman çok çabuk geçiyor. Dinçer'im olmuş 16 yaşında... Onur'la aralarında 2 yaş var. Benim oğlum da 18 yaşında. Vay vay vayyyyyy Nice yaşlara Dinçer'im. Mutlu ve sağlıklı olarak...

2 yorum:

Dilek Sokullu CANDAN dedi ki...

Dinçer'in doğum gününü kutluyorum.Nice güzel yıllara sağlık,mutluluk içinde.
Dinçer'ciğim;ne mutlu sana,böyle marifetli bir teyzeye sahip olduğun için:)))))Ellerine sağlık........

Zerrin Pasta Evi dedi ki...

Dilek'ciğim,

Teşekkür ederim canım. Dinçer'e bildiricem iyi dileklerini...

Sevgiler...