28 Şubat 2011 Pazartesi

Kaan'ın deniz temalı pastası...

CIMG5846

Sevgili İpek ile daha önceki görüşmemizde Kaan'ın doğum günü için arabaları çok sevdiğinden araba temalı pasta olabilir diye düşünmüştük. Son karar aşamasında deniz temalı pastada karar kılmışlar.

Bana uğradığında neler yaparız diye konuştuk ve bazı figürlerde karar kıldık. Çoğu şeyi de bana bıraktı karışmadı bile...

Bende zevkle,huzurla çalıştım :)

Doğum gününe davetli olduğum için pastayı götürdüğümde Kaan ve misafirler görünce çok beğendiler. Öyle güzel dile getirdiki herkes nasıl mutlu oldum anlatamam :))

Kaan mumlarını üfledikten sonra nemo balığı tuttuğu gibi yemeğe başladı :))


Kaan 3 yaşına bastı. Sağlıklı,mutlu,huzurlu,başarılı ve sevgiii dolu nice niceeee güzelll yaşlarrr diliyorum. Tatlı yanaklarından öpüyorum :)))

Pasta içeriği: Çikolatalı sünger kek,vanilyalı krema ve muzdan oluştu.

CIMG5772

Hiç yorum yok: