5 Mart 2009 Perşembe

Blogum 1 Yaşında...

CIMG0173

Zaman su gibi akıp geçmiş. Geçen sene bugün kısada olsa ilk yazımı yazmaya başlamışım. Bir yıl geçmiş aradan.Blogum yokken diğer blogcu arkadaşlarım bloglarının yaşlarını kutlarlarken onlar adına sevinirdim ve yorumda yazardım.

Şimdi ben blogumun 1.yaşını kutluyorum :))

Bir yıl boyunca siz sevgili arkadaşlarım ve dostlarımla çok şey paylaştık. Beni yalnız bırakmadığınız için hepinize tek tek teşekkür ederim. Her birinizin yorumları beni çok mutlu etti...

İyi ki blogumu açmaya karar vermişim ve sizleri tanımışım :))) Herbirinizin kalbimdeki yeri ayrı ayrıdır :)))

Blogumun yapım aşamasında her şeyiyle tek tek ilgilenen sevgili arkadaşım Simten'e çok teşekkür ederim. İyiki varsın canım :))))

CIMG0176

Sağlıkla ve sevgiyle kalınız...

26 yorum:

şeker pasta dedi ki...

Zerrin Ablacım bloğunun 1 . yaşını canı gönülden kutluyorum... Bloğunda sende iyiki varsınız... Sevgiler...

NİLBUTİK PASTA dedi ki...

zerrin ablacım bloğunun yeni yaşı hayırlı olsun.inşallah nice yıllar güzel paylaşımlarla birlikte oluruz.sevgilerimle nilgün

fatmadan baklavalar dedi ki...

Ablacığım bende kutluyorum bloğunun 1. yaşını daha nice seneler görmek dileğiyle

Unknown dedi ki...

zerrin'cim
Bloğunun 1. yaşı kutlu olsun.Nice senelere hep beraber
Sevgiyle kal

pelince dedi ki...

Zerrincim bizde seni iyiki tanımışız,bloğunun 1. senesi kutlu olsun.

Nice güzel paylaşımlara inşallah...

Sevgiler...

Unknown dedi ki...

Bol paylaşımlı nice senelere, blogunun birinci yaşı kutlu olsun.

Hatice dedi ki...

Zerrinciğim iyiki açmışsın blogunu, o güzel paylaşımlarının uzun yıllar devam etmesi dileğiyle...
sevgiler...

Eya dedi ki...

Sevgili Zerrin...blogunun yasini kutlarim, sevgiler


zehra

Unknown dedi ki...

Canım benim nice yaşlara inşallah
hep beraber.Dostlukların daim olması dileğiyle kocaman öptüm...

neslihan erzincan özgür dedi ki...

Zerrinciğim birinci yaşın kutlu olsun.nice senelere canım.seni tanımak çok keyifli.sevgilerimle...

üç böcek bir çiçek dedi ki...

bloğunun yaşı kutlu olsun nice yaşlara hep beraber.her günün bukadar mutlu ve güzel olsun sevgiler...

Nurten dedi ki...

Blogunun doğum günü kutlu olsun, iyi ki açmışsın ve bizimle paylaşmışsın blogunu :)

Simten dedi ki...

Zerrincim utandırdın beni :))

Blogunun bu ilk yaşını canı gönülden kutluyor ve çok öpüyorum

hepsusluydum dedi ki...

Mutlu, bol paylaşımlı, nefis pastalı, şahane börekli, rengarenk kurabiyeli,nice kalıcı dostluklu yıllar diliyorum bloguna..Sevgilerimle Zehr@

Delfina ; dedi ki...

tebrikler zerrincim,nice leziz yazılara :)

ruhdagı dedi ki...

Zerrin ablacım, nice senelere. Yaptığın güzellikleri her daim görebilmek dileğiyle.

Sevgiler.

Tijen dedi ki...

Nice yıllara Zerrin'ciğim. Daha nice yıllar komşuluk edebilmek dileğiyle.

Damak Tadı dedi ki...

Nice güzel paylaşımlara Zeerin'ciğim..Blogunun 1.yaşı kutlu olsun..İyi ki seni ve blogunu tanımışız..


Kocamn sevgiler..

Zerrin Pasta Evi dedi ki...

Hepinize çok teşekkür ederim arkadaşlarım :))) İyi ki varsınız...

Öpüyor,sevgilerimi gönderiyorum :))

Hülya dedi ki...

İyi ki seni tanıdım....

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

BEREKETLE,DAİM OLSUN.

boncuk mutfakta dedi ki...

Zerrin hanımcım bir yılda bu kadar donanımlı,şık bir blog,ne mutlu size
başarılarınız ,paylaşımlarınız ,bereketiniz sonsuz olsun sevgilerimle . Darısı benimde başıma

hanimelipasta.com dedi ki...

Ne mutlu Zerrin cim, nice mutlu senelere. Sen ve şahanelerin iyiki varsınız.
Sevgiler
Hülya
www.hanimelipasta.blogspot.com

Bir Dilim Düş dedi ki...

Zerrinciğim buradan da kutlamak istedim nice uzun yıllara birlikte inşallah canım.

Sevgiler,
Evren

akasyakokusu dedi ki...

Canım merhaba bak geldim artık.Ziyaretin için tşkler.
Bu nefis tartoletciklerden bana yokmuu.
Nefis olmuşlar.
Blog yaşını kutluyorum nice dostluklarımıza canım..

Zerrin Pasta Evi dedi ki...

Sevgili arkadaşlarım,

Her birinizin güzel yorumu benim için çok değerli :))) Tekrar çok teşekkür ederim.

Kucak dolusu sevgiler...