20 Aralık 2009 Pazar

Yeni yıl kurabiyeleri...

CIMG1874

Canım annem ciddi bir rahatsızlık geçirdi. Allaha şükür şimdi daha iyi. Kendine dikkat etmesi gerekiyor. Benim de keyifsizliğim eklenince yeni yıl kurabiyelerini yayınlamakta geciktim.

Kurabiyeleri görmek isteyenlere maille gönderdim. Daha rahat oldu benim için de...

2010 Yeni yıl kurabiyelerimi, yeşil-kırmızı, diğeri mavi-beyaz ve şeker hamuru kaplı kurabiyeleri tercih etmeyenler için de daha sade kurabiyeler hazırladım.

Yoğun bir haftaya giriyorum. Umarım herşey istediğim gibi gider...

Yeni yıl kurabiyeleri 1

CIMG1862

CIMG1827

CIMG1861

CIMG1865

CIMG1871

CIMG1880

CIMG1868

CIMG1864

CIMG1881

Yeni yıl kurabiyeleri 2

CIMG1933

CIMG1925

CIMG1922

CIMG1923

CIMG1928

CIMG1926

CIMG1921

Yeni yıl kurabiyeleri 3



Kurabiyeler tüm Türkiye'ye kargo ile gönderilir. Ayrıntılı bilgi için zerrinpastaevi@gmail com veya 0542 265 79 97 den bana ulaşabilirsiniz.

Yeni yılın ülkemize ve dünyaya barış,dostluk,huzur,sevgi,sağlık,mutluluk getirmesini dilerim.

Herşeyin gönlünüzce olmasını diler, tüm beklentilerinizin gerçekleşmesini temenni ederim.

MUTLU YILLAR...

17 yorum:

pasta evim dedi ki...

Zerrinciğim çok geçmiş olsun. Çok üzüldüm Annen için Allah sağlık versin. Kurabiyelerde çok şık olmuşlar .Ellerin dert görmesin.Bol kazançlar olsun arkadaşım.

Zerrin Pasta Evi dedi ki...

Sevgili Pasta Evim;

Çok teşekkür ederim canım. Geçti inşallah daha da iyi olacak canım annem. Amin arkadaşım hepimiz için...

Sevgiler...

Unknown dedi ki...

Zerincigim cok gecmis olsun canim Annen nasil simdi? Allah acil sifalar versin.
Kurabiyelerine bayildim ellerine emeklerine saglik.
Zerincigim kurabiyenin tarifini alabilirmiyim canim yeni yil icin yapmayi dusunuyorum.
Simdiden yeni yilini kutlarim canim sevdiklerinle birlikte saglikli mutlu nice guzel yillara..
kucak dolusu sevgiler...

Yaşamın kıyısında dedi ki...

Çok geçmiş olsun Zerrin'cim,
Umarım en kısa sürede tam anlamıyla sağlığına kavuşur annen.
Kurabiyeler enfes, inşallah emeğinin karşılığını gülerek alırsın.
Renkler enfes, 2010 kırmızı ve yeşil hakim olabilir çünkü gerçekten yansıması çok güzel.
Hazır buradayken, yeni yılında tüm sevdiklerinle sağlıklı, mutlu, huzur dolu günlerin olsun.
Sevgiyle öperim...

boncuk mutfakta dedi ki...

Eline sağlık Zerrinciğim.Konseptin çok şık olmuş.
Çok geçmiş olsun canım ,annenin en kısa zamanda sağlığına kavuşmasını diliyorum.
Yeni yılın şimdiden kutlu olsun.

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

:(((
çok çok GELMİŞ GEÇMİŞLER OLSUN :(
''iyi''olmasına daima çok sevinirim-Z

Yeni yılda ve gelecek tüm yıllarda herşeyin gönlünce olması dileklerimle sevgiler.

kurabiyeler ise harkulade olmuş.
bakmalara doyamadım.
ellerine sağlık.İYİ HAFTALAR ESENLİKLER- GÜZELLİKLER DİLERİM.

Hülya dedi ki...

Çok çok beğendim yeni yıl çalışmalarını.Nedense yeşil kırmızı konseptinden gözlerimi alamadım.Ellerine sağlık ve tekrar çok çok geçmiş olsun Pembe Sultan'a...

Zerrin Pasta Evi dedi ki...

Herbirinizin güzel sözlerinize çok çokkkk teşekkür ederim.

Anneciğim hergün biraz daha iyiye gidiyor. Allah ikincisini göstermesin :((

Bende hepinize Sevdiklerinizle beraber sağlıklı,mutlu,barış ve sevgi dolu yıllar diliyorum.

MUTLU YILLAR...

ruhdagı dedi ki...

Zerrin ablacım öncelikle sevgili annenin ellerinden öperim çok geçmiş olsun.

Sana ise şimdiden kolaylıklar ve güzel siparişler diliyorum.

Umarım 2010 tüm beklentilerini karşılar. Güzellikler getirir hayatına.

Sevgiler.

Kurabiye Diyarı dedi ki...

çok çok geçmiş olsun, yorgunluklarınız, hastalıklar geçsin gitsin inşallah. Kurabiyeler çok güzel, mavi olanlar özellikle güzel :) şimdiden iyi seneler...

hepsusluydum dedi ki...

Zerrinciğim merhaba, anneciğine çok geçmiş olsun..Mutlu yıllar, sevgiyle ve dostlukla Zehr@

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

yepyeni senede, yepyeni hayalerin,
ümitlerin herşeyin gönlünce olsun.
sağlıkla, bereketle, huzurla, sevdiklerinle hayat daima yanında olsun.
nice yıllara sevgili zerrin.
hepimizden çok sevgilerimle....

Sevil Şahin dedi ki...

Yaşamın kaynağı SEVGİ .Sevgi ise sevgi bir tutku, tutku bir amaç, amaç bir şeyleri birileriyle paylaşmaksa, paylaşmak dostluk, dostluk hatırlamaksa eğer hep aklımdasınız! Yeni yılda da dostluğumuzun daha da pekişmesi ve ebedi olması dileğimle daha nice mutlu yıllara.....

Mimosa Café dedi ki...

kurabiyelerin bir harika zerrincim. mutlu ve lezzet dolu bir yıl diliyorum. sevgilerle.

Unknown dedi ki...

Bulutsuz gökyüzü senin olsun demiştim; ümitlerin solmasın, tükenmesin diye. Yeni yılda hiç ümitsiz kalmaman ve hayallerine kavuşman dileğiyle..Mutlu Yıllar...

Safran dedi ki...

Hepsi o kadar güzel görünüyor ki hangisine bakacağımı şaşırdım, ellerinize sağlık, insan bunları yemeye kıyamaz :)

İyi seneler, sevgiler...

Tijen dedi ki...

Anneciğine geçmiş olsun Zerrin'ciğim, dilerim artık iyileşmiştir.
Ben de sana ve tüm sevdiklerine iyi yıllar diliyorum.