5 Ocak 2009 Pazartesi

İkizlerin Doğum günü pastası

Can Arkadaşım Meltem ikiz kızları Serra ve Nisa'nın cumartesi günü yapılacak doğum günü partileri için çikolatalı pasta istedi. Süsleme için de pembe,beyaz kalpler de anlaştık. Tabii ben yine de kalplerle kalmadım. Bir iki kelebek,çiçeklerle hareketlendirdim. Etrafını daha önceki yaptığım pastadaki gibi şeker hamurundan toplar yapıp çevreledim.

Nisa ve Serra birbirlerine sarılmış halde pastalarının mumlarını söndürmek üzere hazırlanmışlar.

Canlarım benim. Zehrinn teyze diyorlar bana :)))) çok hoşuma gidiyor :)))

Serra'cığım,Nisa'cığım doğum gününüz kutlu olsun .Nice sağlıklı,mutlu,huzurlu,başarı dolu günleriniz olsun :))

Sizleri seviyorum :)))))

Pastanın pandispanyası sade vanilyalı, içinde çikolatalı krema,muz ve parça çikolatalar vardı. Pastanın üst kısmı içinde çikolatalı sos döküp,süsledim.

Sevimli kurabiyeler de ana okulundaki arkadaşlarına dağıtılmak üzere yapıldı,tek tek paketlendi.


Herkese güzel bir hafta diliyorum.

33 yorum:

pelince dedi ki...

Zerrincim ikizler çok ama çok tatlılar,allah bağışlasın annelerine...
Pastaları ise yine çok güzel olmuş ..Çok güzel süslemişsin,çikolata sos ve şeker hamurunun uyumuna bayılıyorum zaten...ellerine sağlık...

Zerrin Pasta Evi dedi ki...

Pelin'ciğim,

Çok teşekkür ederim canım. Gerçektende çok tatlılar :)) Amin canım.
Birde ablaları var. o da ayrı güzel :))

Pastayı beğendiğine sevindim. Çikolatalı sos üzerine şeker hamurunu bende seviyorum :)) Ama daha meşakkatli oluyor.

Sevgiler...

egeli dedi ki...

ELLERİNE SAĞLIK ZERRİNCİM ,HARİKA OLMUŞ PASTAN ,ÇOK BEĞENDİM,İKİZLERİNDE DOĞUM GÜNLERİNİ KUTLUYORUM.PASTANIN ÜZERİNE DÖKTÜĞÜN SOS HAZIRMI CANIM ,YOKSA SEN Mİ YAPTIN ,TARİFİNİ BİR ARA YAZARMISIN BANA ....TEŞEKKÜRLER.

Burçin'in Denemeleri dedi ki...

Ne kadar cici bir pasta olmuş. Ellerine sağlık Zerrinciğim. Nice güzel yaşları olsun Serra ve Nisa'nın!

Zerrin Pasta Evi dedi ki...

Egelimmm,

Çok teşekkür ederim canım. İkizlere güzel dileklerin için de teşekkürler :))

Sosu ben yapıyorum. Her zaman farklı bir sos kullanabiliyorum. Çikolatalı pasta üzerinde şeker hamurunu tutmak biraz zor oluyor. Onun için de araştırmalar ve denemeler yapıyorum. Bir ara yazacağım canım :))

Sevgiler...


Burçin'ciğim,

Çok teşekkür ederim canım. Serra ve Nisa içinde teşekkürler...

Sevgiler...

MUTFAKISTAN dedi ki...

serra,nisa cok tatlilar ben ikizlere bayilirim masallah
pastalari harika olmus elinize saglik sevgiler

Zerrin Pasta Evi dedi ki...

Filiz'ciğim,

İkizler ve ben çok teşekkür ederiz. Pastayı beğendiğinize de memnun oldum.

Sevgiler...

ayseyaman dedi ki...

Pasta da ikizler de harikalar! :)
Maşallah Allah nazardan saklasın.
Zerrincim ben de çikolata soslu pastalarına bayılıyorum. Çikolata ile kaplı pastaları kat kat şeker hamuruna tercih ederim.;)
Ellerine sağlık canım.
sevgilerimle
Mutlu seneler

Aybike Ceylan dedi ki...

Ellerine saglik, cok ama cok guzel olmus Zerrin'cigim.

Sevgiler ve guzel bir hafta dilegimle...

Unknown dedi ki...

Canımmmm muhteşem olmuş ellerine sağlık bayıldım valla kocaman öptüm...

Zerrin Pasta Evi dedi ki...

Ayşe'ciğim,

İkizler de ben de çok teşekkür ederiz canım. Amin.

Pastayı beğendiğine de çok sevindim :)) Sözlerin beni mutlu etti.Ben,ailem ve çevremdeki insanlarda çikolatalı pastayı daha çok tercih ediyorlar. Aslında şeker hamuru üzerindeki süslemeler daha dayanıklı oluyor.SInır yok yani... Çikolatalı pastada maalesef bu olmuyor.Üç boyutlu çalışmamak lazım.Teslim etmeden hemen önce süslemek lazım vs. Ama yine de çok güzel oluyor :))))

Bende sağlıklı,güzel,başarılı,bol kazançlı bir yıl dilerim canım.

Sevgiler...


Aybike'ciğim,

Canım çok teşekkür ederim.Beğendiğine sevindim :))

Bende güzel bir hafta diliyorum.

Sevgiler...


Derya'cığım,

Çok teşekkür ederim canım.Gel İstanbul'a bir gün sana da yapacağım :)))))

Bende kocaman öptüm.

Damak Tadı dedi ki...

İkizlere sağlıklı,mutlu yaşlar diliyorum..Pasta çok başarılı ve bir o kadarda şık olmuş canım..Ellerine sağlık..


Sevgilerle..

Zerrin Pasta Evi dedi ki...

Gül'cüğüm,

Çok teşekkür ederiz canm. Beğendiğine sevindim :))))

Sevgiler...

akasyakokusu dedi ki...

Canım Serra ve Nisa'nın pastaları muhteşem olmuş..Ben öyle hamurlu pasta özürlü olunca :) imreniyom işteee.
Nice yıllar diliyorum ikizlere..Zehrin teyzeleri daha çok pasta yapsın onlara..
Nuray teyzeleride eline emeğine sağlık desin..

Zerrin Pasta Evi dedi ki...

Nuray'cığım,

Çok teşekkür ederim canım. Yaparsın yaparsın :)) bir deneyin güzel kızınla beraber bakalım neler çıkacak ortaya :)))

Serra ve Nisa içinde teşekkürler canım.Zehrin teyzesi ne isterlerse yapar onlara :))))

Sevgiler...

Unknown dedi ki...

zerrin'cim
ellerine sağlık ikizlerin pastaları muhteşem olmuş hele kubişler...
Sevgiler

Zerrin Pasta Evi dedi ki...

Ayşegül'cüğüm,

Teşekkür ederim canım. Beğendiğine sevindim :)

Sevgiler...

Unknown dedi ki...

pastada kurabiyelerde çok güzel ellerine sağlık sevgiler

Zerrin Pasta Evi dedi ki...

Dilek'ciğim,

Teşekkür ederim canım.

Sevgiler...

neslihan erzincan özgür dedi ki...

Zerrinciğim ellerine sağlık,çok güzel ve şirin bir pasta olmuş küçük hanımlara da mutlu yıllar diliyorum.afiyet olsun.sevgilerimle...

Zerrin Pasta Evi dedi ki...

Neslihan'cığım,

İkizler ve ben çok teşekkür ederiz canım.

Sevgiler...

Adsız dedi ki...

Zerin'cigim ikizlerin dogum gunu pastasi cok guzel olmus canim ellerine emeklerine saglik.
ayrica ikiz prenseslerin dogum gunlerini kutlarim.Masallah cok sekerler.
kucak dolusu sevgiler.

Adsız dedi ki...

harika olmuş emeklerine sağlık...ikizlerede mutluluklar dilerim,segilerimle

Zerrin Pasta Evi dedi ki...

Özgül'cüğüm,

Çok teşekkür ederim canım.Beğendiğine sevindim. Prensesler için de teşekkürler bir tanem :)))

Benden de kucak dolusu sevgiler...



Sevgili Kardelen,

Çok teşekkür ederiz canım.
Sevgiler...

zarpandit dedi ki...

canım ablam merak etme ugurla tartısır gbi olduk uztune devamlı bu aralar elimde bvardak catlıyor korkuyorum birde sağolsun sınavla var..son sene kalmayayım derdi yzumu sivilce alanına cevirdi:( ama napalım tek derdim bu olsun :)

pastaya diyecek söz yok bilşyorsun değilmi :) kurabiyeler cok şirin ama bayıldım cok eglenceli :)

Adsız dedi ki...

Canım Zerrinciğim,
Gerçekten görünümü kadar kendisi de lezzetliydi, çok da bereketliydi, bol bol yedik. En üst kremasının lezzeti de (gerçekten herkesin merak ettiği kadar var)harikaydı, duru bir çukulata tadı vardı. Kurabiyeleri ise çocuklarım arkadaşlarına hediye/ikram etmeye bayılıyor.Neyi kutlama bahanesi yapsak da Zerrin'e pasta siparişi versek diye düşünüyoruz.
İyi dilekler için herkese teşekkür ederim.
İkizlerin annesi:
Meltem

Zerrin Pasta Evi dedi ki...

Gökçemm,

Merak etmiştim canım. Ters giden bir şey mi var diye. Sınavlar nedeni ile stresin vardır aman dikkat et. Uğur'la da tartışma :)))
Sağlıklı olda canım gerisi kolay.

Pastayı beğendiğine memnun oldum. kurabiyeler çok şirin,bir o kadar da uğraştırıcı :)) ama eğlenceli tabii...

Kocaman öptüm...

Zerrin Pasta Evi dedi ki...

Meltem'ciğim,

Canım arkadaşım güzel sözlerin ve beni düşündüğün için ben teşekkür ederim. Neye ihtiyacınız olursa ben buradayım biliyorsun :))))
Yüreği güzel arkadaşım.

Kızlar mutlu olsunlar yeter ki...

Hepinizi öpüyorum...

Tijen dedi ki...

Ne tatlı kızlar! Uzun ve mutlu yaşasınlar.

ruhdagı dedi ki...

Zerrin ablacım, ne sevimli kızlar öyle. Pastalarıda kendileri kadar şeker :)

Zerrin Pasta Evi dedi ki...

Tijen'ciğim,

Çok teşekkür ederiz. Kızlarımız çokkkk tatlılardır :)) İnşallah canım.

Sevgiler...


Ruhdağımmm,

Hem sevimli,hem tatlı,hem bilmişler :))) Pastam içinde teşekkür ederim. O tatlılara böyle pasta gerekirdi değil mi?

Sevgiler...

IŞILCA TATLAR dedi ki...

Zerrin'ciğim,

O cici kızlara yakışan çok cici bir pasta yapmışsın. Kurabiyelerin de çok şirinler.
Pastanın kaplaması konusunda bilgileri daha sonra vereceğim demişsin. Ben de heyecanla bekliyorum.

Ellerine sağlık canım.

Çok sevgiler,

Zerrin Pasta Evi dedi ki...

IŞıl'cığım,

Çok teşekkür ederim. Kurabiyeleri beğendiğine sevindim.

Pasta kaplaması için şimdilik deneme yanılma yapıyorum. Tam oturtamadım o yüzden de yazmam yanlış olabilir. Tam budur dediğim zaman paylaşırım bilgileri :))))

Sevgiler...