9 Ocak 2011 Pazar

Asker kurabiyeleri...

CIMG5176

Gözde Hanım şehir dışından arayıp askerde olan erkek arkadaşı Murat Bey'in doğum günü için asker kurabiyelerimden istedi. Detayları belirledi. Bana da keyifle hazırlamak düştü :)
Yanısıra hoşluk olması içinde farklı temada Murat Bey'in seveceği şekilde kurabiyelerde hazırladım.

Tesadüf ki Murat Bey bana yakın Bodrum Yalıkavak beldesinde jandarma karakolunda askerlik yaptığı için bu sabah uğrayıp hem doğum gününü kutladım hemde kurabiyelerini teslim ettim.

Gözde hanım tadamayacağı içinde sadece fotoğraflarını çekip gönderdim. Geri bildirimi ise çok güzeldi. Tekrar teşekkür ederim ilgisi için.

Murat Bey'İn doğum gününü tekrar kutlar, hayırlı tezkereler dilerim.

CIMG5133

CIMG5189

CIMG5205

CIMG5221

Özlem Hanım'da Facebook sayfamdan ulaşmış mesaj atıp asker kurabiyelerimden arkadaşı Eray Bey için istedi.Bu asker kurabiyelerimde İstanbul'a gönderildi.

Eray Bey'e hayırlı tezkereler diliyorum.
Özlem hanım'a da ilgisinden ve geri bildirimden dolayı çok teşekkür ederim.

CIMG5027

CIMG5058

CIMG5070

2 yorum:

Yaşamın kıyısında dedi ki...

Kurabiye ressamı iş başında!
Yine çok güzel bir sergi olmuş Zerrin'cim.
Ellerine sağlık, bu arada Mehmetciğimizin de doğum gününü kutlarım.
Sevgiler...

Zerrin Pasta Evi dedi ki...

Ne güzel iltifat bunlar. Nasıl şımardım bir bilsen :)))
Çok teşekkür ederim Nurcuğum :))
Beğenmene çok sevindim :)

Öpüyor,sevgilerimi gönderiyorum.