2 Ocak 2010 Cumartesi

Geçen senenin son günlerinde yapılan kurabiyeler...

CIMG2072

Ayın son günü bloguma eklemekti amacım ama yoğunluktan bugüne kaldı maalesef... İstediğim gibi fotoğraf da çekemedim. Onun için de bir zaman harcamak gerekiyor.Bu yüzden yaptığım çoğu şeyi paylaşamayacağım :((( Elimde kalanları bloguma eklemek istedim sadece...

Bir önceki posttaki kurabiyelerden de hazırlayıp bir çok yere gönderdim.

Ekrem Bey,yeni yıl kurabiyelerinde sevgili kızı Simay ve Sevgili eşi Nesrin hanım için isimlerinin yazılı olduğu bir kurabiye konsepti istedi. Hazırlandı ve Bursaya gönderildi. Ekrem Bey'in kurabiyeleri aldıktan sonraki geri bildirimi çok güzeldi :)))

CIMG2056

CIMG2057

CIMG2058

CIMG2060

Bu kurabiyelerde de daha çok kartanesi ve kardan adam istendi. Geri bildirimler ise çok güzeldi.

CIMG2097

Bebek kurabiyeleri ise arkadaşları Jale hanım'ın yeni doğan bebeği için istediler.
Hoşgeldin Mine Bebek :)) Sağlıklı,mutlu,başarılı bir ömür diliyorum.

CIMG1272

CIMG1281

İş toplantıları için yaptıklarım.

Venedik poğaçası...

DSCN8028

Portakallı,tarçınlı,cevizli kurabiyeler...

CIMG0919

Zeytinli ve peynirli kurabiyeler...

CIMG0917

Yeni yılda hepimiz için başta sağlık,umut,bereket,bolluk,huzur ve sevgi dolu günler temenni ediyorum. HERŞEY GÖNLÜNÜZCE OLSUN.

Sağlıkla ve afiyetle kalınız...



9 yorum:

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

herşey gönlünce olsun..
nice nice yıllara sevgiyle sağlıkla keyifle binbir bereketle
sevgiler

pelince dedi ki...

Zerrincim ne kadar çok kurabiye hazırlamışsın,kar tanelerine bayıldım.. ellerine sağlık...
yeni yıl mutluluk,huzur ve sağlık getirsin sana ve oğluşuna...

Sevgiler..

Unknown dedi ki...

yeni yılın kutlu olsun canım ,kurabiyelerin hepsi çok güzel ellerine sağlık sevgiler

Yaşamın kıyısında dedi ki...

Zerrin'cim
Bunların hepsi birbirinden güzel, deri üzerine işlenmiş gibi.
Yeni yılda da başarılarının devamını dilerim canım.

Zerrin Pasta Evi dedi ki...

Sevgili Bir dut masalı;
Güzel sözlerin için çok teşekkür ederim canım. Hep beraber inşallah...
Sevgiler...


Sevgili Pelin;

Çok teşekkür ederim canım.Her yer kurabiyeydi desem daha iyi olur galiba :))

2010 yılının hepimiz için çok güzel geçmesini diliyorum. Başta sağlık tabii...
Sevgiler...



Sevgili Düşlerimin İncisi;

Çok teşekkür ederim canım. Beğenmene memnun oldum :))

MUTLU YILLAR...
Sevgiler...


Sevgili Yaşamın Kıyısında;

Çok teşekkür ederim Nur'cuğum. Özenle tek tek işlendiği için bu kadar güzel olsa gerek :)))
Kimi zaman kurabiye olduğuna inanmıyorlar :)) Geçen gün gönderdiğim yerden arayıp bunlar yeniyor mu diye sordular :)) süs zannetmiş eşi :))

Amin canım. Hepimiz diğer senelerde olduğu gibi 2010 dan da çok şey bekliyoruz eminim. Hepimizin gönlüne göre versin.


Sevgiler...

Hülya dedi ki...

Ne kadar yorucu olmuştur ama beğeni belirten tepkiler tüm yorgunluğu alıyor değil mi ?
Ellerine sağlık sevgi ile kal.

Aybike Ceylan dedi ki...

Ellerine saglik Zerrin'im,
Ne guzel seyler bunlar, bayildim pogacalara kurabiyeler, harika olmuslar. Tekrar yeni yilini kutlrim.

Daha iyiyim, annem burada, bir tane kaldi, insallah 20 ocakda bitiyor, yazarim sonra, sevgiler..

Zerrin Pasta Evi dedi ki...

Sevgili HÜlya,

Çok teşekkür ederim.Kesinlikle haklısın tüm yorgunluk o an uçup gidiyor :)))

Sevgiler...


Sevgili Aybike;

Çok teşekkür ederim canım.Beğenmene sevindim :)))
Annenin gelmesi iyi olmuş Aybike'ciğim. Aklım sendeydi.İyi olmana çok sevindim.Az kaldı bitecek inşallah. İyi haberlerini bekliyorum canım.

Kocaman öpüyorum.

IŞILCA TATLAR dedi ki...

Zerrin'ciğim,
Ben de senin yeni yılını kutlar, 2010 un sana ve sevdiklerine sağlık,
mutluluk, huzur ve bereketler getirmesini dilerim.
Kurabiye şöleni olmuş adeta.
Beni benden alan ise alttaki tahinli turtan oldu. Bayılırım tahine, ahhh! bir de öyle kalorili bir şey olmasa.
Mutlu Yıllar ve sevgiler,