29 Kasım 2010 Pazartesi

Nutella temalı doğum günü pastası

Ela Hanım'la bir hafta önce telefonda konuştuk doğum günü pastası için.Pasta üzerinde istediklerinden bahsetti. Sonra devamlı e-mailleştik. Bodrum'a yerleşen (benim gibi) çok sevdikleri arkadaşlarının doğum günü için küçük bir organizasyon düzenlediklerini ve bunun için de şehir dışından geleceklerinden bahsetti.

Cumartesi günü pastayı hazırlayıp Bodrum Merkezdeki Hanımefe mey & meze evine teslim ettim. Kendileri yolda olduğu için görüşemedik. Sonra gelen haber herşeye değerdi. Pastayı çok beğendiklerini teşekkür ederek ilettiler.

Pasta içeriği: Çikolatalı pandispanya,çikolatalı krema,Antepfıstığı,parça çikolata ve muzdan oluştu.

Ela Hanım ben çok teşekkür ederim. Keyifli bir çalışma oldu.
Arkadaşınıza tekrar nice nice güzel,sağlıklı,mutlu yaşlar diliyorum.

3 yorum:

daimamutfak dedi ki...

Zerrinciğim ne güzel olmuş ellerine sağlık. Bodrum inşallah uğurlu gelecek diye düşünüyorum.sevgiler.

Zerrin Pasta Evi dedi ki...

Nerimancığım çok teşekkür ederim :)
İNşallah canım.Bende öyle düşünüyorum.
Sevgilerimle...

daimamutfak dedi ki...

Zerrinciğim huzurlu bir yaşam ve işlerinde başarılar dilerim.. iyi yıllar canım..