12 Nisan 2008 Cumartesi

Figür çalışması


Ne zamandır bir boş vaktim olsada figür çalışsam deyip duruyordum. Bir türlü sıra gelmiyordu bu işe. Geçen pazar günü biraz yorgun olup evden dışarı çıkmak istemeyince hemen figür çalışayim diye düşündüm.

İlk önce niyetim araba modellemekti. Ama evde kolay bir tarzda modelleyeceğim araba bulamayınca (var ama klasik arabalardan oğlumun çocukluğundan kalma kıyamayıp veremediğim) belki misafirliğe gelen çocuklara veririm oynar düşüncesiyle sakladığım arabalar onlarıda modellemem bu aşamada zor tabii...

Ben de bir kadın figürü çalışırım dedim sanki çok kolaymış gibi. Ten rengi oluşturmak, Saçının şekline karar vermek tamda istediğim gibi olmadı ama... Kıyafetiyle biraz oyalandım etek mi giydirim,elbise mi daha iyi durur derken bir de baktım pantalon yapmışım. Kıyafeti de uyumlu olmalı o kesin...

Artık o mu kendini bıraktı sıkıldı da oturdu,yoksa ben mi yoruldum oturttum orası karıştı.Hahhahhaaaa

İşte ortaya böyle bir hatun çıkardım. Ben yaparken eğlendim. Daha iyisi olabilir zamanla yaptıkça muhtemelen... Bu çalışma 2-3 saatimi de aldı.



7 yorum:

Unknown dedi ki...

Sevgili Zerrin, figurun cok tatli ve sirin olmus. Ilk insan figuru modellemesi icin cok basarili. Aslinda ilk figur calismalarinda ornek bir figurun resmine bakarak calismak her zaman icin daha kolay oluyor. Boylece cok daha kisa bir zamanda figuru tamamlayabilirsin. Cok guzel seyler yapacagindan eminim :)

Sevgiler...

Hülya dedi ki...

Göğüs farkıyla aynı ben;)

Zerrin Pasta Evi dedi ki...

Sevgili Nilgün,

Aslında benimde niyetim bilgisayar başında figürlere bakarak çalışmaktı ama internete bağlanamama problemi yaşadım 2 gün
bende daha önceki gördüklerim den biraz da kendimden birşeyler katarak figür oluşturdum. Dediğiniz gibi 2.ci yaptığım figürü o şekilde oluşturdum ve daha kısa sürede tamamladım.

Bende sizin yaptığınız figürleri çok beğeniyorum bunu da belirtmek isterim çok başarılısınız.
Sözleriniz için de çok teşekkür ederim vakit buldukça bir şeyler yapmaya çalışıcam...
Sevgiler...

Hülya'cığım,

Figürü tamamladıktan aklıma gelmedi de değil:)))))
Öpüyorum...

Dilek Sokullu CANDAN dedi ki...

Bu ne hırs?Yorgunsun ama figür çalışayım bari deyip 3-4 saat uğraşıyosun.Yat dinlen biraz:))))İlk çalışma bence çok güzel olmuş darısı benim başıma.Hülya'nın dediği gibi olmuş hakikaten:)))))

tatlıcadı dedi ki...

Merhabaaa :)

Muhteşem bir çalışma olmuş ellerine sağlık.Şifre yollayacam ama kartını kaybettim mail adresini rica ediyorum.

Sevgiler.
Mine.

melek.mavi@gmail.com

Bak ben dedi ki...

Bu kadını çok beğendim ben, sanki o da şeker hamurundan figür çalışıyor :) ellerinize sağlık, mükemmel olmuş gerçekten, burası güzel bir pasta evi:)))

Zerrin Pasta Evi dedi ki...

Dilek'ciğim,

hırstan değil canım yapabiliyormuyum diye meraktı sadece... Yapabiliyormuşum dahada iyi olacak inşallah. Sende bir an önce başla yapacağına kesin eminim.

Hülya içinde hala aklıma geldikçe gülüyorum:))))

Mine'ciğim,

Teşekkür ederim canım. Gönderdim mail adresimi...
Öpüyorum.Kendine iyi bak.

Suzinaz,

Sözlerinize çok teşekkür ederim.Figür için ben öyle düşünmemiştim siz söyleyene kadar evet o şekildede düşünülebilir.
Sevgiler...