30 Ocak 2011 Pazar

Çikolatalı doğum günü pastası...

CIMG5246

Özlem Hanım ve Bülent Bey bir gün ara ile dünyaya gelmişler. Eş olunca da her yıl doğum günleri birlikte kutlanmış dostları ve sevdikleri tarafından...

Yakın dostları olan Bekir Bey pastalarını hazırlamamı istedi. Daha önce ikizler için hazırladığım modeli beğenince süslemesi de o yönde oldu.

Özlem Hanım ve Bülent Bey'e sağlıklı,mutlu,huzurlu,bereketli ve sevdikleri ile geçirecekleri nicee niceee yıllar diliyorum.

Pasta: Vanilyalı pandispanya,çikolatalı ganaj krema ve antepfıstığından oluştu.

Pastalarını gördükten ve tattıktan sonraki geri bildirimleri ise çok güzeldi :)

4 yorum:

OYOSH dedi ki...

Haydiii ben de turgutreisteyim..Azım açık kaldı Zerrin..Görüşelim..Selamlar..

Nehir Butik Pasta dedi ki...

bu pasta beğenilmez mi,nefis olmuş
ellerine sağlık arkadaşım

daimamutfak dedi ki...

zerrinciğim epeydir haber alamadım senden. Herşey yolunda inşallah..sevgiler..

Zerrin Pasta Evi dedi ki...

Oyosh; Merhaba bende şaşırdım.
Ne güzel buluşalım tabii. Sevinirim.

Sevgilerimle...

Pastane'den; çok teşekkür ederim :)
Beğenmene sevindim.
Sevgilerimle...

Daima mutfak; Çok iyiyim Nerimancığım. herşey yolunda canım. Düşündüğün içinde çok teşekkür ederim.
Sevgilerimle...