1 Eylül 2010 Çarşamba

Sevgili Candan'ın doğum günü için hazırladığım çikolatalı pasta

CIMG3852

Sitemizden yeni arkadaşım Emel'in arkadaşı Sevgili Candan için son anda hazırladığım doğum günü pastası...

Emel'le pasta için konuştuğumuzda saat neredeyse sabaha karşıydı. Oyunumuz ancak bitmişti. Fırsat buldukça akşamları okey oynuyoruz ve bizde takımız :))

Neyseki Candan'ın pastasının yapımı rast gitti ve çabucak hazırlayabildim. Müzikle uğraştıkları içinde pastanın üzerine gitar,notalar ve mikrofon koymayı tercih ettim.

Candancımm hayatın boyunca her işin rast gitsin :)) Sağlıklı,mutlu,huzurlu sevdiklerin ve sevenlerin ile birlikte ağız tadı ile uzun uzunnnn ömürler diliyorum canım :)

Candan ve eşi Erdem profesyonelce müzik yapıyorlar. Erdem Gitar çalıyor ve Candan'da çok güzel şarkılar söylüyor. O gün Erdem gitarını getirdi. Candan'da güzel sesiyle şarkılar söyledi geç saatlere kadar eğlendik.

Görüntü116

Cep telefonumdan fotoğraf çekince net çıkmadı.
Pastanın bu kadar kaldığına bakmayın. Sonrasında sitemizdeki tanıdıklarımıza ikram ettik. Çok kısmetli bir pastaydı :))

29 Ağustos'ta Candan'ın doğum gününü kutladık. 30 Ağustosta'da Özel gecede Bodrum Voyage otelde sahne aldılar. Bizde davetli olarak katıldık. 30 Ağustos zafer bayramımızı orada kutladık.

İlk parçaları 10.cu yıl marşıydı. Turistlerde çok vardı. Ellerindeki Türk Bayraklarını sallayarak bizlere eşlik etmeye çalıştılar. Güzel bir gece oldu.

CIMG3886

CIMG3894

5 yorum:

paşakızı mutfakta dedi ki...

Ellerinize sağlık nefis görünüyor..Sevgiler bıraktım..

pelince dedi ki...

Zerrincim yüzün ışıl ışıl parlıyor,inan çok hoşuma gitti.. Pastada harika olmuş,seneye bodrumda kapını çalarım inşallah;)

ellerine sağlık...

Zerrin Pasta Evi dedi ki...

Paşakızı mutfakta; Hoşgeldiniz :))

Çok teşekkür ederim.
Sevgilerimle...


Pelince; Canım benim çok teşekkür ederim :)) keyifli birkaç gün geçirince ve özel bir gecede olunca ister istemez yüzüm ışıldadı :))

Herzaman beklerim Pelincim :))

Sevgiler...

boncuk mutfakta dedi ki...

Zerrinciğim harikasın .Bodrum sana daha bir yaramış.Bütün enerjin yazılarına ,fotolarına yansımış.Allah nazarlardan korusun .
Öpüyorum canım.

Zerrin Pasta Evi dedi ki...

Boncuk mutfakta; Çok teşekkür ederim Goncacımm :)) nasılda belli oluyor değil mi? İnşallah dahada çok yarayacağına inanıyorum :)) Amin canım. Hepimizi Allah nazarlardan korusun.
Öpüyorum :))