3 Mayıs 2008 Cumartesi

Muzlu Puding

Canım sütlü tatlı istediğinde akşamın bir vakti üşenmeyip yaptığım puding...

Malzemeler:
1 Lt süt
3 yemek kaşığı tepeleme un
1 su bardağı şeker (istenilirse azaltılabilir)
1 pk. vanilya
Alt zemin içinse 2-3 adet muz

Yapılışı:
Unu, şekeri ve vanilyayı tencerede karıştırdım. Üzerine sütü ilave edip, devamlı karıştırarak göz göz olana kadar pişirdim.
Dondurma kaselerimin altı kısmına muzları yuvarlak keserek yerleştirdim. Üzerine pudingi kaselere paylaştırdım. Soğuduktan sonra da çikolata ile süsledim.

İstenirse yeşil fıstıkla da veya kakao ile de süslenebilir.

4 yorum:

Dilek Sokullu CANDAN dedi ki...

Senin ki canda bizim ki patlıcan mı?Ayol ben de krem şokola yaptım:))))Hem de senin tarifinden çoookkk güzel oldu tarif için teşekkürler......

Zerrin Pasta Evi dedi ki...

Dilek'ciğim,

Afiyet olsun güzelim:)))) Eğer keşkül seviyorsan tatlılar bölümündeki keşkülü dene çok beğeneceksin...

Sevgiler...

Aybike Ceylan dedi ki...

Ellerine saglik Zerrin'cigim,
Cok guzel gorunuyor.

Sevgiler ve guzel bir gun dilegimle.

Zerrin Pasta Evi dedi ki...

Aybike'ciğim,

Teşekkür ederim canım.
Sevgiler...