31 Ağustos 2008 Pazar

Sodalı börek

HAYIRLI,SAĞLIKLI,HUZURLU,BEREKETLİ GÜZEL BİR RAMAZAN AYI DİLERİM HERKESE...



Bizim evde genelde Onur'umdan (bonus saçlım) dolayı peynirli ve pulbiberli börek pişer :))
Oğluşum böyle seviyor ne yapabilirim değil mi? O yesin yeterki :))

Ben böreklerimi hazırladıktan sonra kesip, kimi zaman tereyağ,yumurta ve sodayı karıştırıp en üste dökerim.

Kimi zaman da süt,sıvıyağ,yumurta karışımını aralara sürerek ve malzemesini koyup üstünü kapattıktan sonra kesip 2 sodayı kesik yerlerden dökerek en az 2 saat, en çok 1 gece bekletiyorum. Ne kadar çok beklerse o kadar güzel oluyor. Sonra yumurta sarısı sürüp kimi zamanda üstüne çörek otu serperek 200 C de 30 dk. pişiriyorum.

İnşallah eksik birşeyler yazmamışımdır. Çünkü Onur'um bekliyor tepemde... Bilgisayar ona lazımmış... Oyun oynacakmış arkadaşları bekliyormuş. Valla ben bu oyunlardan bir şey anlamıyorum. Oyunun adını söyledi yanlış hatırlamıyorsam World of warcraft .

Sabaha kadar bilgisayar başında arkadaşlarıyla paslaşarak oynuyorlar nasıl bir zevktir bilmem...


Sofralarımız,bereketli,bol paylaşımlı olsun. Sağlıkla ve afiyetle kalınız :))

28 yorum:

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

evladınla ve sevdiklerinle beraber hayırlı ramazanlar geçirmeni diliyorum.
böreğin çok güzel görünüyor,eline sağlık.
svglrrrr.

aslı'nın mutfağı dedi ki...

Zerrin, börek şahane olmuş, sodalı hiç denemedim ben, not alıyorum.. Güzel dileklerin için çok teşekkürler, ben de sana hayırlı ramazanlar diliyorum.. Allah dualarını ve ibadetlerini kabul etsin..

şeker pasta dedi ki...

Zerrin Abla

Hayırlı bol bereketli ramazanlar diliyorum...

Zerrin Pasta Evi dedi ki...

NuNumm,

Çok teşekkür ederim canım.Bende ailenle birlikte sağlıklı,hayırlı,bereketli bir ramazan dilerim.

Sevgiyle sarıldım.




Aslı'cığım,

Teşekkür ederim canım. Dene sodalı sende beğeneceksin.

Bütün dualarımızın gerçekleşmesi dileğimle...
Bende tekrardan hayırlı ramazanlar dilerim.

Sevgiler...

Zerrin Pasta Evi dedi ki...

Nazar deymesin 07;

Teşekkür ederim. Bende hayırlı,huzurlu,sağlıklı,bereketli ve bol paylaşımlı bir ramazan ayı dilerim.

Sevgiler...




Banu'cuğum,

Bende ailenle hayırlı,bereketli,sağlıklı bir ramazan dilerim.

Sevgilerimi gönderiyorum.

:)den dedi ki...

Zerrinciğim merhaba,
Bu sodalı böreğin tadına bakabilen şanslı kişilerden sayıyorum kendimi. Gerçekten olağanüstü bir tadı var. Şimdi tarifi de var, yaşasın:)
Çok teşekkür ediyorum.
Ben de oğluşun gibi iflah olmaz bir börekseverim:))
Sevgiler...

Adsız dedi ki...

ellerine sağlık canım..hayırlı ramazanlar paşanla sana..sevgilerimle..

Zerrin Pasta Evi dedi ki...

Gülden'ciğim,

Ben teşekkür ederim güzel sözlerin için :))
Su böreği tadında oluyor soda ile yapılırsa...

Bende tarifi deniyeceğine eminim :)

Bende çok seviyorum böreği ama dikkatli yiyorum kilo almamak adına...

Valla oğlum bir oturuşta tepsinin yarısını yer :)) Maşallah kilo problemi yok. Boyuda uzun olduğu için.

Sevgilerimi gönderiyorum.

Zerrin Pasta Evi dedi ki...

Yosunbuka'cığım,

Teşekkür ederim tatlım. Bende ailenle sağlıklı,hayırlı,bereketli,huzurlu bir ramazan dilerim.

Sevgilerimi gönderiyorum.

pelince dedi ki...

Zerrinciğim hayırlı ve bereketli bir ramazan diliyorum..

Sevgilerimle....

Zerrin Pasta Evi dedi ki...

Pelin'ciğim,

Bende hayırlı,sağlıklı,huzurlu,bereketli ve bol paylaşımlı ramazan dilerim.

Sevgiler...

Kirpikteki Gözyaşı dedi ki...

Ellerinize sağlık! İftar sonrası çayın yanına bir dilim isterim doğrusu:) Hayırlı ramazanlar!

Zerrin Pasta Evi dedi ki...

Sebla'cığım,

Teşekkür ederim. Tabii çekinmeden istediğinden alabilirsin canım :))

Bende ailenle birlikte sağlıklı,hayırlı,bereketli bir ramazan dilerim.

Sevgiler...

daimamutfak dedi ki...

Zerrinciğim tatilden döndüm ve o güzel mesajınla karşılaştım.Hemen arkadaşıma ziyarete gitmeliyim dedim ve buradayım işte..tatil dönüşü ilk senin blogu ziyaret ediyorum..sodalı börek ah olsada şimdi çayla ne güzel gider dedim kendime..ellerine sağlık..sevgilerle.

neslihan erzincan özgür dedi ki...

Merhaba,börek çok leziz görünüyor,elinize sağlık.Hayıtlı Ramazanlar.sevgiler...

Zerrin Pasta Evi dedi ki...

Neriman'cığım,

Hoşgeldin :)) Gözlerim yollarda bekliyordum. Bir şey mi oldu?İnşallah her şey yolundadır diye kendi kendime konuşuyordum :))blogundada yeni bir ekleme yoktu.

Ama ne güzel ki tatildeymişin :))
Dinlenip dönmüşündür.

ÇOk sevindim ayrıca ilk beni ziyaret edişine... Şımardım biraz :))

Yolun bir gün düşerse bu taraflara her zaman beklerim.Şöyle güzel bir çay eşliğinde böreklerimizi de yeriz. Sohbetimizi de ederiz.

Hayırlı,huzurlu,bereketli,ramazan dilerim.

Sevgilerimi gönderiyorum.

Mutfak Havlusu dedi ki...

bu böreğin yumuşaklığı nefistir,ellerinize sağlık.

Adsız dedi ki...

zerrinciğim yazmayı unutmuşm..ben biliyorum bu oyunu çok zevkli hehehe bir öğrensen var ya takılsan bakmışız zerrinimiz ulaşılamıyor hep oyunda:))
şerkercim sobeledim soben sayfamda bekliyor öptüm...hayırlı iftarlar..

Tijen dedi ki...

Zaten senin bilgisayar başında ne işin var ki annesi?

Zerrin Pasta Evi dedi ki...

Sevgili Neslihan,

Bloguma uğradığın için teşekkür ederim.Böreğim gerçekten lezzetli oluyor :))

Bende hayırlı,bereketli,paylaşımlı ramazan dilerim.

Sevgiler...

Zerrin Pasta Evi dedi ki...

Sevgili Mutfak havlusu,

Hoşgeldin bloguma.Evet bizde severek tüketiyoruz. Özellikle de oğlum :))

Sevgiler...

Zerrin Pasta Evi dedi ki...

Yosunbuka'cığım,

Çok zevkli ki sabahlara kadar oynuyor.Kulaklığıda takıyor kulağına karşı tarafla sürekli konuşuyorlar. Milyonlarca insan oynuyormuş bu oyunu...

Öğret bana diyorum sonra da çekil evladım kenara ben oynayacam :))))))
Kimbilir ne yapar o zaman :))

En çok korktuğum şu sobelerdi :))
Bak başıma geldi.Fırsat bulunca bakarım tatlım. Bu aralar iş yerinde biraz yoğunum evde de Onur'dan kalmıyor pc.

Sevgiler...






Sevgili Tijen'ciğim,

Bilgisayar başında çok vakit geçiyor gidip mutfakta çalışmalıyım değil mi?

Ramazandan sonra çok işim var çok! Bakalım oturabilecekmiyim bilgisayar başına :))

Şimdi fırsatları değerlendiriyorum böyle :))

Sevgiler...

Unknown dedi ki...

hayırlı ramazanlar diliyorum börek nefis eline sağlık sevgiler

Zerrin Pasta Evi dedi ki...

Düşlerimin İncisi,

Teşekkür ederim.Bende aileniz ile beraber hayırlı,sağlıklı,bereketli bir ramazan dilerim.

Sevgiler...

Adsız dedi ki...

ABLACIM BOREGINI BENDE COK BEGENIYORUM BILIRSIN.. GORSELDE DE ZATEN SUPER GOZUKUYOR TADI DA ZATEN SAHANE. HER NEKADAR ONUR GIBI PUL BIBERLI SEVMESEMDE:)

SEDA KARDESIN

Zerrin Pasta Evi dedi ki...

Sedoşummmmmm,

Canım benimmmmmm.
Teşekkür ederim.Senin yolun benim bloguma düşüyor muydu?Sevindirdin beni :)))) Bilmezmiyim sevmediğini :)) Sen geldiğinde pul biberli yapmıyorum zaten :))
Onur biliyorsun her şeye pul biber koyuyor.

KOcamannnnnnn öpüyorum.
İftara da bekliyorum.

elma şekeri dedi ki...

Hmm nefis görünüyor.Ellerine saglik.
Hayirli Ramazanlar..
Sevgilerimle.......

Zerrin Pasta Evi dedi ki...

Sevgili elma şekeri,

Hoşgeldin bloguma...Sefalar getirdin.
Her zaman kapım açıktır.Beklerim.

Teşekkür ederim sözlerine...

Bende hayırlı,bereketli,huzurlu bir ramazan ayı dilerim.

Sevgiler...