3 Kasım 2009 Salı

Hoşgeldin Umut

CIMG1209

Bu aralar bebek kurabiyeleri daha çok süsler oldum. Zevkle,mutlulukla çalışıyorum.

Bu sefer erkek bebek için kurabiyeleri hazırladım. Umut bebeğin kurabiyeleri...

Hoşgeldin Umut ailene ve evine... Sağlıklı,huzurlu,neşeli,başarılı ve sevgi dolu günler dilerim.
Her bebeğe söylediğimiz gibi... Uzun ömürler diliyorum.

Kurabiyelerin mavi ve beyaz tonlarında süslenmesini istediler. Teslim ettiğimde yüzlerindeki ifade çok güzeldi. Bu herşeye bütün yorgunluğa değiyor :)))
O yüzden bu işi severek yapıyorum.

CIMG1230

CIMG1236

CIMG1250






5 yorum:

Yaşamın kıyısında dedi ki...

Zerrin'cim,
Çok çok çok şirinler, yenilesi değil sevilesi gibi.
Ellerine sağlık canım.
Sevgiyle...

Zerrin Pasta Evi dedi ki...

Nur'cuğum; çok teşekkür ederim canım. Yemeye kıyılamıyormuş Söylenenler böyle :)))

Kucak dolusu sevgiler...

pelince dedi ki...

Çok güzel,keşke benim doğumda da olsaymış ...kıskanıyorum yeni doğum yapanları... :)) ben nazar boncuklu şekerlerle idare etmiştim :))

ellerine sağlık zerrincim..

Zerrin Pasta Evi dedi ki...

Pelin'ciğim, Teşekkür ederim canım. Ahh aynı şeyleri bende söylüyorum :)) bizim zamanımızda böyle şeyler maalesef yoktu :(((
yeni doğum yapanlar şanslı :))

Sevgiler...

boncuk mutfakta dedi ki...

Eline sağlık Zerrinciğim.Kurabiyeler kadar ayıcıklı kutuda şahane.
sevgiler.