12 Haziran 2010 Cumartesi

Ben10 Alien Force kurabiyeleri

Ben10 Alien Force cookies

Sevgili arkadaşım Simten'in oğlu Onurcumm Ben10 tutkunu :)) Ben10 karakterlerle ilgili herşeyi biliyor.Bu karakterlerle ilgili oyuncakları ve eşyaları da var diyebilirim :)) şimdiki erkek çocukları hayran bu karakterlere...

Her senede bunlara ayrı ayrı karakterler ekleniyor. Biz sadece Onur'un sevdiği 10 karakter üzerinden giderek kurabiyeleri oluşturduk. Tatlı Onur'umun isteği öyle oldu :))))

Bende öğrenmiş oldum sayesinde isimlerini... Bana bir anlatışı vardı nasıl tatlıydı anlatamam
sarışın,mavi gözlü miniğim yerimmm seniiiii :)))))))))


Bu sene Eylül'de okula başlayacak inşallah. Anaokuluna gidiyor ve okulun son günlerinde herkes bir parti veriyor yada etkinlikler yapıyorlar :)) şimdi çocuk olmak varmış :))

Onur'um da partisinde arkadaşlarına dağıtmak üzere kurabiyeler istedi bende hazırladım.

Erkekler için Ben10 Alien force kurabiyeler, öğretmeni ve kız arkadaşları içinde kalpli kurabiyeler hazırladım.

Canım Onurumm yüzünden gülümsemen eksik olmasın.Hayat hep gülsün sana.Herşey gönlünce olsun. Kocamannnnn öpüyorummm tatlı yanaklarından :))

Bu fotoğraftaki karakterlerin adları: Spidermonkey(örümcek maymun) - Alien(uzaylı)
Goop(tek hücre) - Humangosaur(İnsanozor)


Ben10 Alien force 2

Bu fotoğraftakiler : Swamp fire(çamur ateş) - Big Chill(büyük korku)
Jetray(yüzen kanat) - Brain storm(fırtına beyin)


Ben10 Alien force 1

Bu fotoğraftakiler : Echo-Echo(yankı) - Humangosaur(insanozor)
Chromastone(kromtaş) - Brain strom(fırtına beyin)


Ben10 Alien force 3

Kız arkadaşları ve öğretmeni içinde kalpli kurabiyeler :))

Heart cookies

5 yorum:

YeMeK vAkTi dedi ki...

kurabiyelerinizin hepsi birbirinden güzel çok tebrik ediyorumm sizi

Hülya dedi ki...

Canım arkadaşım, Ben 10 çalışmalarını çok başarılı bulduğumu belirtmeden geçemezdim :)
Hele olaya hakimiyetin süper.Nasıl isimler onlar öyle.Biz de muhtelif Ben 10 oyuncakları var ama isimler konusunda sınıfda kalmışım....

Öperim...

Zerrin Pasta Evi dedi ki...

Aylin hanım, hoşgeldiniz. Güzel sözleriniz içinde çok teşekkür ederim. Her zaman beklerim.

Sevgiler...



Hülyacımm, Çok teşekkür ederim arkadaşım :)) sorma sorma Onur'dan öğrendim. Simten'de tek tek yazdı bana böylece öğrenmiş oldum :) yoksa nerden bileceğim şekerim :))

Bende kocaman öperimmm :))

Sevil Şahin dedi ki...

zerrincim ellerine sağlık tatlım
sevgiler

Zerrin Pasta Evi dedi ki...

Sevilcim çok teşekkür ederim arkadaşım :))

Sevgiler...