23 Mayıs 2009 Cumartesi

Bitter çikolatalı ve çilekli doğum günü pastası

CIMG0686

Çilekli pastanın içeriği ve dış görüntüsü beğenilince Sevgili Teoman bu sefer eşi Mimi hanım için aynı tarzda pasta siparişi verdi. Biraz farklılık sağlamak için dış kısmında bitter çikolata kullandım. Çileklerin arasına da böğürtlen ve kalpler yerleştirdim.

Sevgili Mimi hanımın doğum gününü kutluyorum. Nice mutlu, sağlıklı,yaşlar diliyorum.Herşey gönlünüzce olsun.

Sevgili Teoman teşekkür ederim...


CIMG0681

Sağlıkla ve sevgi ile kalınız...

Herkese güzel bir hafta sonu diliyorum...

14 yorum:

Unknown dedi ki...

Canımmm ellerine sağlık süper bir pasta olmuş sımsıcak sevgiler...

Zerrin Pasta Evi dedi ki...

Derya'cığım,

Teşekkür ederim canım :))
Kucak dolusu sevgiler...

pelince dedi ki...

Zerrincim öncelikle yeni fotoğrafına yorum yapıcam... çok hoş çıkmışsın,çok beğendim bu pozunu :)maşallah arkadaşıma...

Pasta ise nefis olmuş,bir dilim aldım içinden kimse duymasın:)
Ellerine sağlık..

Mutlu Pazarlar...

ÖZGÜLÜN TARİFLERİ dedi ki...

Zerincigim super bir pasta olmus ellerine emeklerine saglik canim.
cok opuyor sevgilerimi gonderiyorum.

Zerrin Pasta Evi dedi ki...

Pelin'ciğim,

Canım benim :)) Birkaç fotoğrafın dışında kendimi fotoğrafta hiç beğenmem :(( Bir kaç seferdir kendim çekmeye çalışıyorum.İçlerinden birini de ekliyorum. Çok teşekkür ederim arkadaşım :)

:)))))) Pastayı beğenmene memnun oldum. Diyet nasıl gidiyor :))
farklılık başladı mı?

Bende güzel bir pazar dilerim canım.
Sevgiler...


Özgül'cüğüm,

Çokkk teşekkür ederim canım.Beğenmene nasıl mutlu oldum anlatamam :))

Benden de kucak dolusu sevgiler ve öpücükler :))

boncuk mutfakta dedi ki...

Eline sağlık Zerrinciğim. Pastan nefis olmuş.Ortasındaki çilek sosu mu?marmelat mı? Çilekle ne güzel eserler çıkıyor değil mi ?
Ayrıca doğumgünüm mesajı için de çok teşekkür ederim.

Zerrin Pasta Evi dedi ki...

Gonca'cığım,

Çok teşekkür ederim canım. Jöle kullandım.İşin içine çilek girince sanki daha bir güzel göze görünüyorlar değil mi?

Rica ederim. Tekrar doğum gününü kutlarım :))
Sevgiler...

daimamutfak dedi ki...

Zerrinciğim ne şık bir pasta olmuş ellerine sağlık..epeydir bloguna yazı yollayamadım ..sebebeini bilmiyorum. Şimdi gönderdim ya bir oh çektim inan..

Hülya dedi ki...

Nasıl güzel birşey bu.Gerçekten çok beğendim.Çok leziz görünüyor.Çileklerin parlaklığını çok iyi fotoğraflamışsın şekerim.Ellerin dert görmesin...

Zerrin Pasta Evi dedi ki...

Neriman'cığım,

Çok teşekkür ederim canım. Bu aralarda bloggerde bir sorun var.Bende deniyorum blogları ulaşılamıyor deniyor.Belki yeni bir çalışma yapacaklarsa :))))

Kucak dolusu sevgiler...


Hülya'cığım,

Canım benim beğenmene nasıl memnun oldum anlatamam :)) Elimden geldiği kadar fotoğraflamaya çalışıyorum. O kadar çok çekiyorum ki sonunda hangisini seçeceğimi şaşırıyorum :)))

Öpüyor,sevgilerimi gönderiyorum...

sekerpasta dedi ki...

çok iştah açıçı :) ellerinize sağlık...

burçak

Zerrin Pasta Evi dedi ki...

Burçak'cığım,

Teşekkür ederim canım.
Sevgiler...

Unknown dedi ki...

iki çilekli pastada harika ellerine sağlık sevgiler

Zerrin Pasta Evi dedi ki...

Dilek'ciğim,

Çok teşekkür ederim canım.
Sevgiler...