14 Şubat 2010 Pazar

Sevgi kurabiyelerinin geçiti :))

SEVGİ GÜNÜNÜZ KUTLU OLSUN. HER GÜNÜNÜZÜ BUGÜNKÜ GİBİ BÜYÜK BİR ÇOŞKUYLA KUTLAMANIZI DİLERİM. SEVGİLERİNİZİN DAİM OLMASI DİLEĞİMLE...

İlhan Bey sevgili eşi Aysel hanım için kırmızı beyaz temalı sevgi kurabiyelerimden istedi. Her bir kurabiye içinde yazmamı istediği sevgisini dile getirdi.

CIMG2354

CIMG2356

CIMG2357

Sevgili Teoman'ın kardeşi Mete Beyin kızı Sevgili Deniz için hazırladığım kurabiyeler.Deniz Fenerbahçeli ve sarı lacivert tutkunu olduğu için temamızı sarı lacivert olarak belirledik :))

CIMG2349

CIMG2332

CIMG2384


Leyla Hanımın isteği üzerine hazırladığım sevgi kurabiyeleri...

CIMG2394

CIMG2404

CIMG2418

Fotoğraflarını çekemeden teslim ettiğim kurabiyelerde oldu.

Daha önceden yapmış olduğum aşk pastasının farklı tonlarından ve kalp pastadan da hazırlayıp,teslim ettim.


SAĞLIKLA VE SEVGİ İLE KALINIZ. HERŞEY GÖNLÜNÜZCE OLSUN.

6 yorum:

Yaşamın kıyısında dedi ki...

Hepsi birbirinden güzel, ellerine sağlık.
Sanırım yaparken çok eğleniyorsundur, hepsi oyuncak gibi. İnsanın çocuk olası geliyor.
Sevgiler canım...

boncuk mutfakta dedi ki...

Canım hepsi birbirinden güzel.Hangi birine yozum yazacağım bilemedim.Ellerin dert görmesin.
Sevgililer günün kutlu olsun.

Zerrin Pasta Evi dedi ki...

Sevgili Yaşamın kıyısında; çok teşekkür ederim canım. Kesinlikle eğleniyorum. Renkleri karıştırmak,ne yapacağına karar vermek,ince ince uğraşmak çok hoşuma gidiyor. Sonucu görünce de bir keyifleniyorum anlatamam :))

Sevgiler...


Sevgili Boncuk mutfakta; çok teşekkür ederim Goncacım.Beğenmen mutlu ediyor :))

Umarım sende güzel bir sevgi günü geçirmişindir :))

Sevgiler...

Kurabiye Diyarı dedi ki...

Sitenin yeni hali de kurabiyeler de cok güzel, daha önce yazdım ama bir turlu yayınlanamadı, şimdi dileyim bari :) Hayırlı olsun yeni blog görüntün...

:)den dedi ki...

Zerrin'ciğim blogunun yeni hali çok cici olmuş. Tam içeriğe ve görsel sunumlarına uygun. Güzellikler getirsin sana canım.
Hele o kalpli kurabiyelerin yok mu, beni benden aldı. Şahane!
Bayıldım, aşık oldum hepsine:)
Ellerine sağlık canım.
Bunlar sanat eseri nasıl dişlenecek ki????

Zerrin Pasta Evi dedi ki...

Sevgili Kurabiye diyarı; çok teşekkür ederim canım. Beğenmene sevindim.Bende her geçen gün daha çok beğeniyorum yeni temayı :))
Neden yayınlanmadı acaba.Yorumunu yeni gördüm bende.

Sevgiler...



Sevgili :)den; Çok teşekkür ederim. Haklısın canım yeni tema ürünlerin sunumlarına daha uygun oldu. Daha belirgin herşey :)) İnşallah Gülden'ciğim.
Kurabiyeler hakkındaki yorumuna çokkk teşekkür ederim. Ne güzel sözler :)) bunları duymak ayrıca mutluluk verici :))
Kurabiyeleri kıyamayıp saklayanlar çok.Bunları duymak da çok güzel oluyor :))

Sevgiler...