28 Aralık 2008 Pazar

Yeni Yıl Temalı Zencefilli Muffinler

Gönül hanım yılbaşı günü İstanbul dışında olacağından arkadaşlarına hem hediyelerini vermek,hem de ağızlarını tatlandırmak için zencefilli muffinler istedi. Kırmızı ve beyaz örtülü sepetlerde 6'lı ve 8'li muffin olarak hazırladım.

Kırmızı kadife kesede Gönül hanımın arkadaşlarına hediyeleri :))) Sepetlere eklenerek teslim edildi.

Bu aralarda fotoğraf makinamla bir süredir problemim var. Bu 2 kare fotoğrafı çekmek bile saatlerimi aldı. Sepetlerin son halini bile çekemedim :(((
Bu sepetlerde de sadece 6'lı muffinler çıkmış. Bir de kardan adamın düğmelerini bile unutmuşum burada :(((
Neyse ki sonrakiler de her şey tamamdı :))

Çam ağacı kalıbıyla şeker hamurundan kesip üzerlerine tek tek arkadaşlarının isimlerini yazıp sepetleri de jelatinle paket yapıp, kırmızı ve yeşil kurdeleyle bağlayıp teslim ettim. Çok da hoş olmuştu görüntüleri.

Ama ben bunları fotoğraflayamadım bile :((((( Yılbaşı günü teslim edeceğim doğum günü pastası var.İnşallah onun fotoğraflarını çekebilirim.


2009 yılının hepimize sağlık,huzur,dirlik,düzen,neşe,bereket,bolluk,bol paylaşımlı,başarılı ve sevgi dolu günler getirmesini dilerim.

Herşeyin gönlünüzce olmasını diliyorum.

Yeni Yılınız kutlu olsun.

Sevgilerimle...

36 yorum:

hepsusluydum dedi ki...

Çok şirin ve çok düzgünler..ellerinize sağlık..Vallahi çok kıskanıyorum :)))
Bir öneri de bulunsam ayıp olur mu acaba?Banu'ya da yazacağım bunu,ürünlerinizin yanına birim fiyatlarını da yazsanız nasıl olur?
Sevgilerimle Zehr@

Zerrin Pasta Evi dedi ki...

Zehra'cığım,

Çok teşekkür ederim. Siz belki daha güzellerini yaparsınız. Deneyin derim :))) veya deneyelim bir gün :))

Hayır ayıp olmaz tabii.Ben şöyle düşünüyorum. Sitem olsa mutlaka fiyatları da bildireceğim.Ama bu blog olduğu için doğru mu bilmiyorum. Bu birazda karşılıklı konuşma,yapılan ürünün kaç adet olacağı,modelleme de gözönüne alınarak fiyat belirliyorum. O yüzden de yayınlayamıyorum :((

Teşekkürler...

Unknown dedi ki...

Canım benim süper olmuş ellerine sağlık bayıldım,kocaman öptüm..

pelince dedi ki...

Zerrincim çok güzel olmuş ,yeni yıl temasını tamamen yansıtmış...
Böyle şık bir hediye almak kimin hoşuna gitmezki,ellerine sağlık...
Senin içinde 2009 yılı başarılı,sağlıklı ve mutluluk dolu geçsin inşallah...

Zerrin Pasta Evi dedi ki...

Derya'cığım,

Çok teşekkür ederim arkadaşım.

Benden de kocaman öpücükler...

Zerrin Pasta Evi dedi ki...

Pelin'ciğim,

Çok teşekkür ederim beğendiğin için. Diğer sepetlerde bunların benzerleriydi :)))

Kim istemez ki değil mi? Çok hoş bir duygu :)) Ben de istiyorum :)))))

Seninde canım herşey gönlünce olsun.

Sevgiler...

ruhdagı dedi ki...

Süper olmuşlar yine. Çok imrendim :) Ellerine emeğine sağlık.

Zerrin Pasta Evi dedi ki...

Ruhdağımmm,

Teşekkür ederim canım.

Sevgiler...

Damak Tadı dedi ki...

Çok şirin ve zarif olmuş muffinlerin Zerrin'ciğim..Ellerine sağlık canım..



Sevgilerle..

HÜLYA dedi ki...

süper olmuş bunlar süslü kokoş kokoş .. ellerine sağlık canım yiyenlerede şimdiden afiyetler olsun.

sevgiler canım gzüel bir hafta geçirmen dileğiyle .. Mutlu yıllar

Zerrin Pasta Evi dedi ki...

Gül'cüğüm,

Teşekkür ederim canım. Renkli renkli insanın içi açılıyor değil mi?

Sevgiler...

Zerrin Pasta Evi dedi ki...

Hülya'cığım,

Çok teşekkür ederim canım. Kokoş heee :))))) Alemsin :))

Bende güzel bir hafta dilerim.
Yeni yılın kutlu olsun canım.

Sevgiler...

SEDEF dedi ki...

Süperler; Bu kadarmı şık olur. Eminim tadlarıda öyledir. ellerinize sağlık ve MUTLU YILLAR. Bu arada ben de yeni blogerım. Sizlerden öğreneceğim o kadar çok şey varki. Sevgiler...

akasyakokusu dedi ki...

Canım merhaba..Gönül hanımın muffinleri şahane olmuş.
ehhh senin ellerin değmiş caanım sihir var adeta..
emeğine sağlık canım..
bu arada haftasonu çocukların dersanalerinde sınav olunca bizimkiler cumburcemaat evdeydi hiç nete fırsatım olmadı.
az iyi gibiyim canım iki güne ilaçlar biter egzersiz yapıyorum bitince tekrar gidecem.
asıl beni yoram belimin ağrısı oldu..her iki yılda eşya taşıyan biri olarak çok yoruldum inan.
az dolaşayım ben hoşçakal..

Zerrin Pasta Evi dedi ki...

Sevgili Sedef,

Hoşgeldin :)) Sözlerin için teşekkür ederim canım. Bunları duymak mutlu ediyor beni :))

Blogun hayırlı olsun. Hepimiz birbirimizden bir şeyler öğreniyoruz. Blogunu ziyaret edeceğim en kısa zamanda :)))

İyi Seneler.
Sevgiler...

Zerrin Pasta Evi dedi ki...

Nuray'cığım,

Çok teşekkür ederim.Utandırıyorsun beni :))) Beğendiğine sevindim :))

Amannn dikkat et lütfen. Belini de fazla yorma artık. Sende benim gibi tez canlısın galiba. O yüzden de herşeyi kendim yapmaya kalkarım. Ama sonra kendimi yatakta bulurum :((
Bu aralarda yıl sonu işleri olduğu için iş yerimde de yoğunum.Fazla dolaşamıyorum nette. Evde ise Onur'dan fırsat kalmıyor :((

Sevgiler...

Delfina ; dedi ki...

Zerrincim yaa,senin tariflerine öyle çok güveniyorum ki,birşey mi yapılacak önce senin blogunda aranılıyor :) Zencefilli muffin hiç denemedim,rengiyle ne güzel duruyor...mmmm süpersin canım benimmmm

:)den dedi ki...

Zerrinciğim kurabiyeler harika görünüyor. Ellerine, emeklerine sağlık. Bu sanat eserleri daha ayrıntılı fotoğraflanmayı hakediyorlar kesinlikle:)
Birgün ben de böylesine şirin, herkesin kapış kapış tüketebileceği kurabiyeler yapmayı diliyorum gelen yeni yıldan:)
2009'un sana ve tüm sevdiklerine sağlık, mutluluk ve bol kazanç getirmesi dileğiyle...
Sevgiler...

Zerrin Pasta Evi dedi ki...

Delfina'cığım,

Beni çokkkk mutlu ettin bir tanem :)) Teşekkür ederim. Hepsini uygulayıp,eğer memnun kalırsam blogumda yayınlıyorum :)) Blogumda olmayan bir şey olsa da sor mutlaka bir cevap veririm canım :)))

Zencefili çok seviyorum. muffinlerde de harika oluyorlar.Bu ablamın tarifi onu uyguladım. Bir ara bloguma yazarım tarifi.İstersen sana mail atabilirim :))
Öpüyor,sevgilerimi gönderiyorum.

Zerrin Pasta Evi dedi ki...

Gülden'ciğim,

Canım sen slaytta geçen kurabiyelerden bahsediyorsun galiba. Uğraştırıcı ama güzel bir çalışma olmuştu onlar :)))
Güzel sözlerin için çok teşekkür ederim.
Şimdiki yaptıklarım muffin.Kekin kağıt kalıba konmuş küçüğü...
Fotoğraf makinamla problem yaşıyorum. Temassızlığı var hemen kapanıyor.Açıp çekene kadar parmağım acıyor.Yeni makina almam lazım ama o da şu anda mümkün değil :(( Çekebildiği kadar çektim.
Kurabiyelerle ilgili ne güzel düşünceler neden olmasın yeter ki iste... Kurabiyeler den tatmayı bekleyen sırada bende olabilirim :)))

Bende İyi Seneler diliyorum.Herşey gönlünce olsun canım :))

Sevgiler...

aslı'nın mutfağı dedi ki...

Zerrin'cim ellerine sağlık, mutlu yıllar diliyorum.. Sevgiler..

Unknown dedi ki...

İnsan,armağanını kalbi ile birlikte vermezse ne değeri vardır.
Yeni yıllar ALLAH'ın bizlere verdiği armağandır.En mutlu günler seninle olsun.Armağanınla yücel,2009 senesinin tüm dileklerini vermesi dileğiyle NİCE MUTLU SENELERE....ÖPTÜM....

Damak Tadı dedi ki...

Zerrin'ciğim,
2009'un yılının sana ve tüm sevdiklerine sağlık, mutluluk,huzur ve bol kazanç getirmesi dileğiyle...


Sevgilerle..

Zerrin Pasta Evi dedi ki...

Aslı'cığım,

Teşekkürler canım.Bende güzel bir yıl dilerim.Herşey gönlünce olsun.

Sevgiler...

egeli dedi ki...

TEŞEKKÜR EDERİM ZERRİNCİM ,SENİNDE YENİ YILINI KUTLUYORUM,MUFFİNLER HARİKA ,ELLERİNE SAĞLIK CANIM.

Tijen dedi ki...

Ben de herşeyin en güzelini diliyorum sana ve ailene Zerrin'ciğim!

Unknown dedi ki...

zerrincim yeni yılını en içten dileklerimle kutluyorum sevgiler

hepsusluydum dedi ki...

Mutlu yıllar Zerrinciğim..Sevgilerimle Zehr@

Dilek Sokullu CANDAN dedi ki...

Hamarat arkadaşım neler hazırlamış neler:)))))Çok cici olmuşlar ellerine sağlık.
İyi Yıllar.Sevgiler.......

SMİLENA dedi ki...

ellerine sağlık harika görünüyorlar.mutlu yıllar diliyorum !!!

Adsız dedi ki...

Geleceği oluşturacak her yeni günün bir önceki günden daha güzel, isteklerinize uygun ve sizi dahada mutlu etmesi dileğiyle! Mutlu Yıllar..

banu gökşin
www.kibelesofrasi.com

Adsız dedi ki...

Huzurlu, sağlıklı, mutlu bir yıl diliyorum. Herşey gönlünüzce olsun. Mutlu seneler.
www.zeytintanesi.com

Adsız dedi ki...

ZERRİNCİGİM CANIM ARKADASIM 2009 'YILINDA TÜM HAYALLERİN GERCEK OLSUN...
MUTLULUK,BASARI VE SAGLIK HEP SENİNLE OLSUN.

MUTLU YILLARRR...

MUFİNLER COK SEKER OLMUSLAR ELLERİNE SAGLİK CANIM

dantelistan dedi ki...

Yeni yılda, her şeyin gönlünüzce olmasını diler, tüm beklentilerinizin gerçekleşmesini temenni ederim. Mutlu yıllar

Zerrin Pasta Evi dedi ki...

Hepinize tek tek teşekkür ediyorum.

Yeni yılınız kutlu olsun.

2009 yılının hepimize başta sağlık,huzur,mutluluk,başarı,bereket,sevgi dolu günler getirmesini diliyorum.

Sevgiler...

şeker pasta dedi ki...

Şeker gibi tatlı, masal gibi güzel bir yıl diliyorum..
2009 yılında istediğin her şeyin gerçekleşmesi dileğiyle, iyi seneler!