23 Nisan 2008 Çarşamba

Annem ile Babamın 45.Evlilik Yıldönümleri


Annem ile Babamın Evlilik yıldönümleri için biraz espri kattığım pastam. Bizim ailede şeker hamurlu pasta seven yok. Bende bizimkilere çikolatalı bir pasta yaptım.Aslında niyetim onları birebir modellemekti. Ama ne mümkün daha çok şey öğrenmem gerek...
Mesela babam bu kadar şişman değil.Annem ise çok güzel bir kadın ama yaptığım modelleme biraz komik oldu (annem bunu görünce kafama atar dedim ama) benim kimseyi kırmak istemez canım pemboşum çok beğendiğini söyledi. Babam ben bu kadar şişman mıyım? Burnum böyle mi? diye sordu. Hayır babişko sen fıstık gibisin dedim. Tabii çok hoşlarına gitti bu insan modellemeleri...

Aslında taban kısmına da şeker hamuru koymaktı. Ama ben koltuğu pasta altlığına koyup diğer modellemelere geçince bir baktım koltuk yapışmış kalmış kaldırsam kırılıyor bende hiç ellemeden bıraktım elimde fazla hamurum da kalmamıştı. Şeker hamurum olmadığı nasıl da belli küçük bir koltuğa ikisini de sığdırmışım.Hahhahhaaaa
Daha Nice Mutlu YIllara Canlarım...

8 yorum:

Dilek Sokullu CANDAN dedi ki...

Dile kolay bir ömür hep birlikte. Ne mutlu onlara.Allah daha nice seneler geçirmeyi nasip etsin,sağlık ve sıhhat içinde.Pastaya gelince gayet güzel ellerine sağlık:)))))Selamlar.....

Zerrin Pasta Evi dedi ki...

Dilek'ciğim,

Teşekkür ederim canım. Dediğin gibi dile kolay düşünüyorumda çok uzun 45 yıl... Allah herkese böyle sağlıklı,mutlu evlilikler versin.
Sevgiler...

Aybike Ceylan dedi ki...

Daha nice guzel yillara saglikla insallah Zerrin'cigim,
Opuyorum seni, kendineiyi bak.

Hülya dedi ki...

E 45 yıl sonra etle tırnak gibi olmuştur onlar.Küçük bir koltuğa sıkışmalarını asla hamurunun azlığına vermiyorum şekerim.Durum az önce açıkladığım gibi;)

Modellemelerini çok sedim;)

Seni ve 45 yıllık evli çiftimizi çok tebrik ediyorum.
Sevgiler...

Zerrin Pasta Evi dedi ki...

Aybike'ciğim,

Teşekkür ederim canım. Ben de öpüyorum. Sevgiler...

Hülya'cığım,

Niyetim hep onları öyle görmek koltuğun küçüklüğü bahane tabii...

Çok hoşlarına gitti.Anneme diyorum bak burda seni daha zayıf gösterdim gördün mü? Ama yüzün benzemiyor ama olsun idare et artık...
Teşekkür ederim hayatım.

Sevgiler...

tatlıcadı dedi ki...

Annenle,babanın yıldönümlerini kutlarım.Allah daha güzel yıldönümleri geçirmek nasip etsin.Modelleme çok şirin bayıldım ellerine sağlık :)

tatlıcadı dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Zerrin Pasta Evi dedi ki...

Tatlıcadım,

Teşekkür ederim.
Sevgiler...