25 Nisan 2009 Cumartesi

Meyvalı Cheesecake

Meyvalı Cheesecake

Size tarifini vereceğim fırın cheesecake. İsterseniz üzerini meyvalı olarak,isterseniz çikolatalı sos dökerek,isterseniz meyva püresi hazırlayarakta yapabilirsiniz. Ben bisküvili taban hazırladım. Siz isterseniz kendi tabanınızı da oluşturabilirsiniz.

Geçelim tarifimize :))))


Taban için Malzemeler :

100 gr Eti burçak
75 gr toz şeker
100 gr tereyağ


Cheesecake için :

750 gr labne peyniri
150 gr toz şeker
3 adet yumurta
30 gr un
1 paket vanilya veya 2-3 damla vanilya aroması

Üzeri için :

çilek,muz,kivi,portakal

meyvalar kararmasın diye sürmek için de jöle


Yapılışı :

Eti burçak bisküviyi rondoda çekin. Tozşeker ve eritilmiş tereyağını ekleyerek karıştırın. 20 ya da 24 cm kelepçeli kalıbın dibine bastırarak yerleştirin. Dolapta 15 dk dinlendirelim.

Diğer tarafta labne peyniri ve toz şekeri bir kapta çırpın. Yumurtaları tek tek ilave ederek,vanilya(yerine isterseniz limon kabuğu veya portakal kabuğu rendeside kullanabilirsiniz) ve unu da ekleyerek karıştırın,fazla çırpmayın.

Hazırladığınız malzemeyi bisküvili taban üzerine döküp 140 C de önceden ısıtılmış fırında 60-70 dk.pişirin.

Soğuduktan sonra servis etmeden önce en az 2 saat dolapta dinlendirin.Sonra üzerini dilediğiniz gibi meyva dilimleri ile düzenleyebilirsiniz...

Ben acele çıkmam gerektiğinden fazla bekletmeden kenarını kurtarmaya çalışırken biraz zedelediğim için kurdela ile bağlayarak işi kurtarmıştım :))))


Not: 10 gündür diyet yapıyorum. Sevgili Mehtap sayesinde... Bize çok yardımcı oluyor.Bıkıp usanmadan yorumlarımızı okuyup,tek tek cevap veriyor.Bir kez daha teşekkür ederim. 10 gündür diyetimi bozacak hiç birşey yapmadım. Tatlı,çikolata vs. yemedim :)) Her gün yürüyorum. Kendimi bahar yorgunluğuna rağmen daha iyi hissediyorum. Büyük bir sınıfımız var. Sizde katılmak isterseniz müracaat Sevgili Delfina'ya...

Sağlıkla ve afiyetle kalınız...

Herkese güzel bir hafta sonu diliyorum. Herşey gönlünüzce olsun...

29 yorum:

nilbutikpasta dedi ki...

zerrincim nefis bir görüntü ellerine emeğine sağlık canım.güzel bir haftasonu geçirmen dileğiyle sevgilerimi yolluyorum

Zerrin Pasta Evi dedi ki...

Nilgün'cüğüm,

Çok teşekkür ederim canım. Bende güzel bir hafta sonu geçirmeni dilerim.

Sevgiler...

Unknown dedi ki...

Zerrincim canım harika olmuş cheescake pasta resmen.Ellerine sağlık tatlık,mutlu hafta sonları,sevgiler...

Zerrin Pasta Evi dedi ki...

Derya'cığım,

ÇOk teşekkür ederim.Beğenmene memnun oldum canım. Bende mutlu,güzel,neşeli,keyifli bir hafta sonu dilerim :))

Sevgiler...

Tijen dedi ki...

Ah Zerrin'ciğim,
Bana Ereğli'nin çileklerinden bahsetme. Çok güzel anılarım var çünkü o çileklerle. Çilek mevsimi bütün Ereğli misler gibi çilek kokardı değil mi?

Bir Dilim Düş dedi ki...

Canım benim nefiss görünüyor ayrıca da diyetteki kararlılığın için tebrik ederim seni.

Sevgiler,
Evren

pelince dedi ki...

Meyveler çok cezbetti beni,nefis gözüküyor..Ellerine sağlık...

Güzel bir hafta sonu diliyorum....

Yaşamın kıyısında dedi ki...

Zerrin'cim,
Nasıl olacak!
Altta nefis kek tarifi, üste muhteşem cheesesake gösterisi veee sonra diet yönlendirmesi.
Kafam karıştı.
Hem yaz için diet istiyorum, hemde devamlı çok sevdiğim hamur işlerini yemek.
Sevgilerle her ikiside için teşekkürler...

Zerrin Pasta Evi dedi ki...

Tİjen'ciğim,

Hemde nasıl kokar :)) Yazını görünce hatırlamadan edemedim :))Burnumda kokularını hissettim birden...
sepet sepet gelirdi. Miss gibi :))

Sevgiler...


Evren'ciğim,

ÇOk teşekkür ederim canım. Her zaman kararlı ve azimli olmuşumdur :))) Yola devam :))

Sevgiler...


Pelin'ciğim,

Çok teşekkür ederim. Haklısın. Meyveli de güzel görünüyor. Sanki meyvalı olunca daha az kalori alıyormuş gibi hissediyorsun :))

Ben bundan yememiştim hediye olarak götürdüm :))

Güzel bir pazar geçirmenizi dilerim.
Sevgiler...


Nur'cuğum,

Haklısın canım. Ama ben ne kekten,ne de cheesecake den yedim canım. Nasıl olsa daha önceden tadını biliyordum. Diyetim boyunca daha dikkatli olmaya söz verdim kendime. Verdiğim sözlerde her zaman durmuşumdur. Kararlı ve azimliyim.
Sende dikkat etmeye çalış canım. Bir süre sonra yine azda olsa yiyeceğiz. Hayat boyu diyetli olmak ne mümkün. Beslenmemize dikkat edelim yeter... Sende diyetine devam et.Hatırladığım kadarı ile sınıfımızdasın :))) hocamızdan izin çıktığı zaman ben sen ne istersen hazırlayıp getireceğim tadına baktırmak için :)))

Sevgiler...

boncuk mutfakta dedi ki...

Eline sağlık canım.Çok güzel görünüyor.

üç böcek bir çiçek dedi ki...

cnmm ellerine sağlık afiyetler olsun harika görüünüyor sevgiler

Damak Tadı dedi ki...

Zerrin'ciğim,görüntüsü bile yeterli bu pastanın..Sevdiğim tüm meyveler üzerinde olunca,tadını bile merak etmem ben..))Ellerine sağlık..Güzel bir hafta diliyorum..


Sevgiler..

Dilek Sokullu CANDAN dedi ki...

Hain kadın!!!!
Cheesecake tariflerini yayınlayıp
bir kenarda kıs kıs gülüyorsun değilmi?Sen de rejimdesin yani.....
Ellerine sağlık canımmm harika olmuş.
Sen yeme biz yeriz afiyetle hemde:))))))
Öptüm........

akasyakokusu dedi ki...

Nefis cezbeden bir görüntü canım..
tadını sollar geçer görüntüsü..
uyyyhh.ellerine sağlık canım sen yayınla bizde melül melül bakalım..
ben sınıfta değilim ama benimde en az 5 kg vermem gerek..çünkü belimdeki fıtığıda etkiliyor..yürüyemiyorumda en iyisi boğazdan kısmak:)))

Selma - DUSBAHCESI dedi ki...

Ne guzel bir pasta bu! Insan yemeye kiyamaz:) Ellerinize saglik. Hollandadan selamlar.

Zerrin Pasta Evi dedi ki...

Gonca'cığım,

Çok teşekkür ederim canım.
Sevgiler...


Üç böcek bir çiçek,

Çok teşekkür ederim.
Sevgiler...

Gül'cüğüm,

Çok teşekkür ederim. Haklısın meyvalar daha da bir güzelleştiriyor renkleri ile değil mi?

Ben güzel bir hafta dilerim.
Sevgiler...

Dilek'ciğim,

:))))))) Ne diyim ben sana şimdi :)) Senin gibi zayıf değilim maalesef :)) O yüzden de yapıyorum ama yemiyorum artık :)) irade ve azim nasıl? tam gaz gidiyor değil mi? Teşekkür ederim canım.
Sevgiler...

Nuray'cığım,

Çok teşekkür ederim canım. Gönderebilmeyi çok isterdim :))

Sınıfa kayıtlı olmasan da dediğin gibi daha az yiyebilirsin.Mehtap'ın yazdıklarını bir oku lütfen... Belini çok zorlamadan yapacağın hareketler yok mu? Bir Dr. danışsan. Alınan her bir kilo dizlere 20 kg olarak yansırmış bunu bir dr.dan öğrendim.Mutlaka fıtığında etkileniyordur tabii...
Kendine dikkat etmeni istiyorum.
Sevgiler...


DÜş bahçesi,

Hoşgeldiniz. Çok teşekkür ederim. Her zaman beklerim.
Sevgiler...

neslihan erzincan özgür dedi ki...

Zerrinciğim ellerine sağlık canım,meyve şöleni olmuş,nefis görünüyor.diyetinde başarılar diliyorum canım,çok öpüyorum.sevgilerimle...

MAVİ UMUT dedi ki...

Of off ve de bir daha offf.harikaa.

Zerrin Pasta Evi dedi ki...

Neslihan'cığım,

Çok teşekkür ederim canım. Diyetimde kararlı adımlarla ilerliyorum :))) olacak veya olacak :))) kurtulma şansı yok.

Sevgiler...

Ufuk çizgisi,

Bu offlar çok güzel olmuş olsa da yesem anlamında mı? yoksa bende diyetteyim yiyemiyorum anlamında mı :))))

Teşekkürler uğradığınız için :))

Unknown dedi ki...

Zerrin'cim
ellerine sağlık.Enfes görünüyor.Ama bu diyet artık şart oldu galiba herkes diyette:)))
Sevgiler

IŞILCA TATLAR dedi ki...

Sen de mi Zerrinciğim,
Hepiniz diyettesiniz anladığım kadarıyla.
Kimi ziyaret etsem, bloglarında seninki gibi nefis pastalar, börekler, kekler, Sonra da "biz yemedikler"
Oh ne güzel, yapın yapın bizlere yedirin.
Hayır, ben geç kalmışım bu sınıfa. Geç kalmasaydım kesin aranızda olacaktım ya! Neyse açılacak öbür kura yetişirim inşallah.

Ellerine sağlık canım. Nefis bir cheese kek olmuş.

Kucak dolusu sevgilerimle,

Zerrin Pasta Evi dedi ki...

Ayşegül'cüğüm,

Çok teşekkür ederim canım.
Bahar geldi silkelenmemiz,yenilenmemiz lazım değil mi? Hemde sağlığımız için bazı şeylerden bir süreliğine feragat etmeliyiz :)))
Sevgiler...

Işıl'cığım,

Bende canım :)) Bugün 15 gün oldu daha ağzıma tatlı,hamur işi sürmedim. Katı kurallarım vardır. Tamam dediğimde o iş bitmiştir. Böyle devam edeceğim kilolar gidene kadar :)))
IŞıl'cığım, kayıt olmadan da takip edebilirsin. Mehtap çok güzel motive ediyor hepimizi :))

Cheesecake beğenmene memnun oldum :))

Sevgiler...

ÖZGÜLÜN TARİFLERİ dedi ki...

Zerrincigim nefis bir goruntu muhtesem bir lezzet
ellerine saglik canim sizlere afiyetler olsun.

SEVGİLER.

Hatice dedi ki...

Zerrinciğim cheesecake bahara uygun meyveli nefis görünüyor, ellerine sağlık...
ah birde ben diyete başlayabilsem:(
sevgiler...

Zerrin Pasta Evi dedi ki...

Özgül'cüğüm,

Çok teşekkür ederim canım.Beğenmene sevindim :)) Senin yaptıklarının yanında bu birşey değil :))
Sevgiler...

Hatice'ciğim,

Çok teşekkür ederim. Çilek olunca bahar geldi zaten :)) Nasılda herşeye yakışıyor değil mi?

Gerek görüyorsan başlamanı tavsiye ederim canım. Üzerimden bir yük kalkmış gibi hissediyorum ki! daha yolun başındayım :))
Sevgiler...

sekerpasta dedi ki...

cok istah acici, ellerinize saglik...

burcak

:)den dedi ki...

Görüntü tek kelimeyle muhteşem. "Ye beni" diye yalvarıyor sanki:) Baharın tüm renkleri, ışıltısı var bu pastada. Ellerine sağlık.,
Sevgiler...

Tijen dedi ki...

Zerrin'ciğim,
Ne güzel kilo veriyoruz ama değil mi? Sonunda hepimiz tığ gibi olacağız (benimki biraz zaman alacak ama)...

Zerrin Pasta Evi dedi ki...

Burçak'cığım,

Çok teşekkür ederim canım.
Sevgiler...


Gülden'ciğim,

Çok teşekkür ederim canım.Beğenmene çok memnun oldum. Renkler çok güzel olunca ister istemez cheesecake de öyle görünüyor :)))

Sevgiler...


Tijen'ciğim,

Kesinlikle canım. 3.haftam bugün bitti benimde... Kendimi çok iyi hissediyorum. Şu an için yasaklı hiçbir şey canım çekmiyor bile :))

Benim içinde kilo vermek zor oluyor.Hipotiroidim var.Pazartesi nodül için ultrason çekilecek. Kİlo vermeye başladım.İnşallah devamıda gelir...

Sevgiler...