4 Nisan 2009 Cumartesi

Balık ve salataya ne dersiniz :)))

Hangi tür balık olursa olsun çok severek tüketirim.Buğulama,kızartma,ızgara olsun hiç farketmiyor. Bloguma hiç balık eklememiş olduğuma hayret ettim.

Çocukken hangi deniz ürünü olursa olsun en tazesini yerdik :)) Baba'cığım kendi elleri ile tutar biz çocuklarına sevgiyle yedirirdi :)))
O zamanlarda bolluk vardı. Deniz daha temizdi. Dipleri kazıyacak büyük balıkçı tekneleri bu kadar çok yoktu...

Bizim de kamaralı küçük teknemiz vardı. Tatillerde babam yanında beni de balık tutmaya götürürdü. Hem tekneyi kullanmayı öğrendim,hemde balık tutmayı. Çok oltayı sardırmışımdır :)))) Bunun yanı sıra babamla birlikte teknede yediğimiz peynir,karpuz keyfine de diyecek olmazdı :)) Çok özlüyorum :))
Çocukken palamut için dörtlü balık getir baba derdim. Dilinince 4 parça göründüğü için olsa gerek...

Pavuryanın bacaklarından babam bize kolye yapardı severek takardık :))
Bizim evde anlayacağınız en çok balık tüketilirdi :))
Babam çok güzel lekârda yapar :)) Bayılarak yerdik :)) Boğazda oturmamızın da bunda etkisi çoktu tabii...


İstavriti çok severim. İstavritte maalesef kızartma olunca çok güzel oluyor... Çıtır çıtır kızarmış :))) Yanında da bol yeşil salata ile harika :)))

Uzun zaman önce çekmişim bu fotoğrafı da paylaşmak istedim sadece...


Sağlıkla ve sevgiyle kalınız...

Herkese güzel bir hafta sonu diliyorum...

23 yorum:

Unknown dedi ki...

ALLAH derim...Canım ellerine sağlık size afiyet olsun kocaman sevgiler...

Zerrin Pasta Evi dedi ki...

Derya'cığım,

Eski günlerden sonra bizde şimdi bulduğumuzda Allah diyoruz :))
Teşekkür ederim canım. Afiyet oldu olduuuu :))))

Sevgiler...

egeli dedi ki...

VALLAHİ HİÇ HAYIR DİYEMEM ...BAYILIRIM ,ELLERİNE SAĞLIK CANIM.......

Zerrin Pasta Evi dedi ki...

Egelimmm,

Teşekkür ederim canım. Bende balığa hiç bir zaman hayır diyemedim :))

Sevgiler...

Zerrin Pasta Evi dedi ki...

Missgibi.blogcu.com,

Teşekkür ederim. Etkinlikte kolay gelsin.Başarılar diliyorum...

pelince dedi ki...

Bizim de pazar günümüz balık günü olarak kutlanır :) Bu tabağı akşam için hemen alıyorum kendime...
Ellerine sağlık..

Güzel bir pazar diliyorum...

Sokak Kedisi dedi ki...

Ben de diyorum neden kokusunu duymadım ben bu balığın diye :))

Meğer eski resimmiş..

Buzdolabından şişeyi kapıp gelecektim :))))

boncuk mutfakta dedi ki...

Eline sağlık canım nasılda çıtır çıtır duruyor.

ruhdagı dedi ki...

Balık roka şahane :) Bayılırım balığa, fotoğraftakilerde süper gözüküyor.

Unknown dedi ki...

Canım
ellerine sağlık.Çok sevmesemde senin anlatımınla çok güzel
Sevgiler

MAVİ UMUT dedi ki...

Of of, hem tutmasını hem yemesini pek severim. Ne güzel görünüyorlar.

Zerrin Pasta Evi dedi ki...

Pelin'ciğim,

Balığı hafta sonu için yayınlamam tam isabet desene :))) AFiyet olsun canım. Ne demek :)))
Sevgiler...


Sokak Kedimmmm,

:)))))))))) çok güldüm :))) Yakın zamanda yapsaydım mutlaka kokusu gelirdi :))))))
Bir dahaki sefere şişeyle bekliyorum :))))
Sevgiler...


Gonca'cığım,

Çok teşekkür ederim canım.
Sevgiler...

Ruhdağımmm,

Çok teşekkür ederim canım. Salata,balık olsun yeter zaten değil mi?
Sevgiler...


Ayşegül'cüğüm,

ÇOk teşekkür ederim canım.
Sevgiler...

Ufuk çizgisi,

Hoşgeldiniz. Teşekkür ederim. Tuttuğunuzu yemek daha lezzetli oluyor değil mi?
Sevgiler...

Damak Tadı dedi ki...

Benimde en çok sevdiğim balıkların başında, İstavrit gelir..Çoktandır yememiştim..Akşama Kadıköy'e uğrayıp yemek isterim açıkcası..))Ellerine sağlık Zerrin'ciğim..


Kocaman sevgilerle..

Zerrin Pasta Evi dedi ki...

Gül'cüğüm,

Teşekkür ederim canım. Sana da afiyet olsun. Bende bir süredir yemedim. Benim yerime de bir tane ye lütfen :))

Kucak dolusu sevgiler...

ahsapboyaci dedi ki...

valla süpeeer derim ellerine sağlık

MUTFAKISTAN dedi ki...

AHHH OLSADA YESEM TURKIYEYE DONDUGUMDE ILK ISIM BALIKCIYA GITMEK OLUYOR COK SEVIYORUM
ELLERINE SAGLIK CANIM COK GUZEL GORUNUYOR.
SAYFAMDA ODULUN VAR ALIRSAN SEVINIRIM.....SEVGILER

Zerrin Pasta Evi dedi ki...

Ahşap boyacı,

Çok teşekkür ederim canım.
Sevgiler...


Filiz'ciğim,

Uzaklarda olunca bazı şeylere özlemler daha büyük oluyor değil mi? Gelince tadını fazlasıyla çıkarman dileğimle :))

Ödülüm içinde çok teşekkür ederim canım. Nasıl mutlu oldum anlatamam :)) İnceliğin için tekrar teşekkür ederim.

Kucak dolusu sevgiler...

Dilek Sokullu CANDAN dedi ki...

Olsada yesek derim:))))))
Şöyle sıcacık,çıtır çıtır.....
Ellerine sağlık canım.Yanında başka bir şey yokmuydu?Merak ettim yaniiii:)))))).Öptüm......

Zerrin Pasta Evi dedi ki...

Dilek'ciğim,

Valla olsada yesek :))))) Bir dahaki gelişinizde demek balık yenecektir :)))
Maalesef yoktu canım. Arada geçiştirdik bunu :)))

Benden de kucak dolusu sevgiler...

:)den dedi ki...

Soğutmadan afiyetle yiyelim derim:)
Biz de ailece balıkseveriz. Soframızın baştacıdır. Balık ve salata yerken kendimi güvende ve mutlu hissederim hep nedense...
Tekne, balık tutan ve kızını balığa götüren, ona kolye yapan bir baba... Anlattıklarını büyük bir keyifle okudum. Paylaşılan anılar yemeği özel kılan. Bir de duru bir anlatımın var, işte onu çok seviyorum ben. Sakin, kısa, net, yürekten, sevgi dolu...

Zerrin Pasta Evi dedi ki...

Gülden'ciğim,

Bence de soğutmayalım :)))
Güzel sözlerin için çok teşekkür ederim canım :)) sözlerin beni nasıl mutlu etti anlatamam :))
Anılar çok tabii.. Sırası geldikçe anlatılacaktır :))))

Kucak dolusu sevgiler...

ÖZGÜLÜNTARİFLERİ dedi ki...

Ellerine saglik Nesrincigim baligi kim sevmez birde citir citir kizarmis uffff yemede durrr :)
ellerine saglik canim blog udulun icinde ayrica kutlarim seni SEVGİLER.

Zerrin Pasta Evi dedi ki...

Özgül'cüğüm,

Adımı da unutmuşun :)))))
Teşekkür ederim canım. Şimdi bile olsada yeseydim :)))

Ödülüm içinde çok teşekkürler canım.

Öpüyor,sevgilerimi gönderiyorum.