22 Mayıs 2008 Perşembe

Sevimli Kurabiyeler

10 Mayıs öğlen başlayan bir üşüme,keyifsizlik,uyku hali beni 9 gün kadar yatağa bağlamış oldu. Gözümü açamıyordum.Sadece içtiğim su oldu bu zaman zarfında yemek yiyecek halim bir yana kalkacak halim yoktu. Grip olmuşum...Vücudumu da yordum oraya,buraya koşturarak ve dinlenmem gerektiğine karar vermişki vücudum beni kalkamayacak hale getirdi. Çok şükür şimdi iyiyim işe de başladım.

Bu kurabiyelerden ve poğaçalardan Elif'in evde vereceği parti için hazırlandı. Bu kurabiyelerden o kadar çok yaptım ki... Farklı 2 gruba... Sadece bazılarının fotoğrafını çektim.Akşam karanlığında çektiğim için de çok fazla istediğim gibi çıkmadı... Gündüz çekmeye de fırsatım yoktu anca hazırlanıp işe yetişmek malum...
Kurabiyeler tek tek jelatinlenip bağlandı ve teslim edildi.Bu poğaçalarda havuçlu,dereotlu,maydanozlu ve peynirli yapıldılar.

Bu kurabiyeler de Sevgili Nevin Hanımın isteği üzerine hazırlandı ve jelatinlenip teslim edildi.

6 yorum:

Dilek Sokullu CANDAN dedi ki...

Ayol dur bi tam ayağa kalkmışsın, yine son sürat gidiyosun:)))))Çok çok geçmiş olsun.Mamalarda harika olmuş ellerine sağlık canım.....

Delfina ; dedi ki...

Zerrincim bu poğaçalar senin ireks gezisine getirdiklerinden mi? o nasıl lezzetti öyle?

kucak dolusu sevgiler,hep aklımdasın canım...herşey gönlünce olsun.

Zerrin Pasta Evi dedi ki...

Dilek'ciğim,

Çok teşekkür ederim canım. Napim bu benim yapım fazla duramam birşeyler yapmalıyım:))))

Sevgiler...


Delfina'cığım,

Hayır canım bu o poğaçalardan değil... Bu yeni bir tarif...İlk defa denedim bende ama beğendim.

Benden de sana kucak dolusu sevgiler...

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

zerrincimm..merhabalar tatlım.
bu kurabişler bence aynı senin gibi neşeli neşeli gülüyorlar..
kimbilir ne lezzettlidirler.
emeğine sağlık canımcım.

HADİYE dedi ki...

Merhaba Zerrin,

Kurabiyelerini yeni gördüm.Peki tarifleri neredeler?Nasıl yaptın bunları bizede anlatırmısın lütfen.:(
Sadece bakacakmıyız yani, bende yapmak istiyorum kızımın doğum gününe .Ama nasıl?

Sevgilerimle*

Zerrin Pasta Evi dedi ki...

Hadiye Hanım,

Merhaba.Hoşgeldiniz.

Haklısınız orda link vermemişim.Rahatsızdım biraz sonra da unutmuşum. Sağ taraftaki fotoğraflarda aşağıya doğru yine sevimli suratlar var.Ona tıklarsanız sevgili arkadaşım Hülya'dan aldığımı ve linki vermiştim. Ona bir tıklamanız yeterli...
Size de kolay gelsin. Çok lezzetli kurabiyeler oluyor ve çocuklarda çok seviyor benden söylemesi :)


Sevgiler...