29 Nisan 2008 Salı

Duygu'nun Pastası

Ablam Duygu'nun (aslında aramızda sadece 1 yaş var. Ben ona ismi ile hitap ediyorum.) Doğum günü için bu pastayı hazırladım. Pastasını çilekli ve bol çikolatalı yaptım.

Üzerini kalplerle süsledim.Adını şeker hamuruyla yazdım.Arjantin şekeri de aralara serptim. Biliyorum ki oda beğenecek... Niyetim organze kurdela ile bağlamaktı. Evde kalmamış bende pastasına uygun renkte saten kurdela ile bağladım.
Pastasını gördüğü zaman adı gibi duygulandı.Gözleri doldu ve çok hoşuna gitti.

Nice yıllara Duygu'cuğum... Ailen ve çocuklarınla beraber...

7 yorum:

Dilek Sokullu CANDAN dedi ki...

Duygu'ya nice mutlu yıllar diliyorum.Ayrıca çantamı da çoookkkk beğendim.Hiç çaktırmadınız yani:)))))))Pasta çok sade olmuş ellerine sağlık.....

Zerrin Pasta Evi dedi ki...

Dilek'ciğim,

Çok teşekkür ederim canım.Sen de çantanı iyi günlerde kullan:)))))

Sevgiler...

Adsız dedi ki...

Canım Kardeşim,

Pastamı yapıp getirdiğin ve güzel sözlerin için teşekkür ederim. Yazdıkların az bile hislerimi ifade etmek için...Ellerine sağlık...
Seni çok seviyorum canım benim...

Yakında senin de doğum günün geliyor acaba ben sana ne yapsam:)))) senin kadar da güzel pasta yapamam ki...
Ablan Duygu

Hülya dedi ki...

Ben senin bu çikolata kaplamalarını kıskanıyor muyum nedir?Bir anlatıversen:)

Duygu mutlu huzurlu yaşların olsun.Sevgiler...

Adsız dedi ki...

Dilek ve Hülya teşekkür ederim.

Duygu

Sokak Kedisi dedi ki...

Zerrincim ellerine sağlık, Duygu'nun doğumgününü kutluyorum ben de..

Adsız dedi ki...

tek kelimeyle süperrrr . resmen bayıldım yorum yapmadan da geçmek istedim. çok başarılı yapmış olduğunuz bütün pastalar ve diğerleri bir sanat eseri benim gözümde gerçekten çok tebrik ediyorum..