15 Haziran 2011 Çarşamba

Fotoğraflı Pasta...

CIMG6566

Geçen sene Ela Hanımın isteği üzerine Zübeyde Hanım için
nutella temalı pastayı hazırlamıştım.

Bu seferde Burcu Hanım ve arkadaşları Ela Hanımın doğum günü için yine şehir dışından geleceklerini, ve Bodrum'da kutlamak istediklerini belirttiler. Benden de pastasını hazırlamamı rica ettiler.

Zevkle hazırladım ve Oya's bara teslim ettim. Arkadaşlıklarının bir ömür boyu sürmesini ve kendi tabirleri ile Balkabaklarının serüvenlerinin de hep daim olmasını diliyorum.

Ela Hanıma da sağlıklı,mutlu,huzurlu,başarılı ve sevdikleri ile geçireceği nicee niceeee mutluu yıllarrr diliyorummm :)

Pasta içeriği: Çikolatalı kek,ganaj krema ve muzdan oluştu.

Bodrum'dan herkese sevgilerimle...

3 yorum:

gokhan dedi ki...

cikolatali pastaya bayilirim...bir gun yaparsaniz bir dilim bana saklayin:))

Hülya dedi ki...

Ben çok beğendim pastanı.Ellerine sağlık şekerim....

Zerrin Pasta Evi dedi ki...

Sevgili Gökhan, yolun Bodrum'a düşerse bekliyorum.
Antalya'ya sevgiler :))


Sevgili Hülya, Teşekkür ederim arkadaşım.Beğenmene mutlu oldum :)
Hallerimi sen biliyorsun :))
Öpüyorum.