21 Şubat 2009 Cumartesi

Bebek kurabiyeleri

Elif kurabiye

Bu hafta benim için güzel geçti. Hem yoğunluk açısından, hem yaptıklarım,öğrendiklerim,yaşadıklarım açısından faydalı oldu diyebilirim...

Hafta arası tesadüf olarak Chef's İstanbul mutfak atölyesinden Sevgili Gülhan Kara ve ekibinden pasta eğitmeni Cemil Çengel ile karşılaştım. Bol sohbetli,neşeli,güzel bir gün geçirdik. Sohbetler de öğrendiğim o kadar güzel bilgiler oldu ki... Çok teşekkür ederim :))))

Bugün de Sevgili Sefa usta misafir olarak beni kursuna davet etti. Gittim güzel bir gün de orada geçirdim. Hem yeni kişilerle karşılaşmak,konuşmak,bilgileri pekiştirmek her zaman mutlu etmiştir beni :))))

Bu hafta bebek kurabiyeleri de hazırlayıp,teslim ettim. Zevkli ve eğlenceli bir çalışma oldu.

Mete

Mete 1

Defne

Sağlıkla ve sevgiyle kalınız...

Güzel bir hafta sonu diliyorum...


29 yorum:

ruhdagı dedi ki...

Zerrşn Abla ellerine sağlık. Hepsi bir birinden güzel. Hayran kaldım yine :)

Sevgiler.

Zerrin Pasta Evi dedi ki...

Ruhdağımm,

Çok teşekkür ederim tatlım. Bende zevkle ve eğlenerek hazırladım :))
Beğendiğine sevindim.

Öpüyor,sevgilerimi gönderiyorum.

Adsız dedi ki...

zerrincim bugün kursta seninle tanıştığım için çok mutlu oldum yaptığın bebek kurabiyeleri harika gözüküyor ellerinesağlık
öpüyorum

hepsusluydum dedi ki...

Sevgili Zerrin merhaba, ne kadar güzel olmuş bu bebiş kurabiyeleri.Hay Allah torunlara da daha çoookkk var :))
Ellerine sağlık gerçekten çok hoşlar..Sevgilerimle Zehr@

Zerrin Pasta Evi dedi ki...

Muazzez'ciğim,

Bende tanıştığımıza çok memnun oldum.Keyifli bir gündü :)))

Kurabiyeler içinde teşekkür ederim. Beğenmenize de çok mutlu oldum.

Öpüyor,sevgilerimi gönderiyorum.


Zehra'cığım,

Çok teşekkür ederim canım. Bebekler için herşey ne kadar güzel değil mi?

Bizde bekleriz torunları :))) vaktimiz var. O günler bir gelsin.

Sevgiler...

Delfina ; dedi ki...

zerrincim renkler harika,eminim lezzeti de çok güzeldir...

sefa usta devam ediyor mu eğitimlere,eğer gidersen benden de selam ilet :)

sevgiler canım

zarpandit dedi ki...

ablacım harikalar yaratmıssın :) çok şirinler ya sendeki tesaduflerde tam tesaduf olmus ustalarla falan :) bana niye denk gelmiyor yaa :)

Zerrin Pasta Evi dedi ki...

Delfina'cığım,

Teşekkür ederim canım.Beğendiğine sevindim :))

Sefa Usta kurslara devam ediyor canım. Maltepe Meslek Lisesinde değil artık.
Görürsem selamını ileticeğim canım. Bu haftalık misafir olarak katıldım sadece :))))

Sevgiler...


Gökçemmmmm,

Teşekkür ederim canım.Beğendiğine sevindim. Gerçekten de bu hafta çok dolu ve çok güzel geçti.Tam tesadüflerle dolu bir hafta :))) Bol kahkahalı,eğlenceli ve bilgi dolu oldu :)))

Bilmem valla niye denk gelmiyor :))

Sevgiler...

boncuk mutfakta dedi ki...

Bloğumu ziyaret ettiğiniz için çok teşekkür ederim. Daha çok yeniyim.Kurabiyeler özellikle ellere bayıldım.

egeli dedi ki...

ZERRİNCİM ,KURABİYELER ÇOK CİCİ OLMUŞ CANIM ELİNE SAĞLIK,NE GÜZEL İNSANLARLA TANIŞMIŞSIN,KARŞINA HEP BÖYLE GÜZELLİKLER ÇIKSIN.

Zerrin Pasta Evi dedi ki...

Boncuk mutfakta,

Rica ederim.Yavaş yavaş her şey rayına oturur :)))

Teşekkür ederim kurabiyeler için. Elleri yapmak zevkli oldu :))

Sevgiler...


Egelimmm,

Çok teşekkür ederim canım. Amin canım. İnşallah hepimiz için geçerli olsun söylediklerin :)))

Sevgiler...

Unknown dedi ki...

Ayyyyyyy dayanamam ben canım benim
hepsi birbirinden harika ellerine
emeğine sağlık sevgiler...

Zerrin Pasta Evi dedi ki...

Derya'cığım,

Çok teşekkür ederim canım. Beğendiğine sevindim :))

Sevgiler...

Yaşamın kıyısında dedi ki...

Bir torunum daha olurmu acaba?
Ellerine sağlık.

SEDEF dedi ki...

NAsıl güzel şeyler bunlar. özendiriyorsunuz. Bizlerde başlayacağız artık bu işlere yakında. Ellerinize sağlık...

Zerrin Pasta Evi dedi ki...

Nur'cuğum,

Bilmiyorum canım :))) Olsun mu?
Olursa da ben buradayım seve seve :))))

Sevgiler...


Sedef'ciğim,

Çok teşekkür ederim. İnşallah canım. Ben de keyifle bakacağız çalışmalarınıza :)))

Sevgiler...

aslı'nın mutfağı dedi ki...

Zerrin'cim kurabiyeler çok şirin, ellerin dert görmesin.. Ne güzel, yeni insanlarla tanışıp kendini geliştirecek yeni şeyler öğreniyorsun.. Tebrik ediyorum.. Paylaşımın için teşekkürler..

pelince dedi ki...

Canım mesajın için çok teşekkür ediyorum....

Kurabiyeler nefis,Ellerine sağlık...

Sevgiler..

Zerrin Pasta Evi dedi ki...

Aslı'cığım,

Çok teşekkür ederim.Yeni insanlarla tanışmak,bilgileri pekiştirmek her zaman mutlu etmiştir beni.Her gün bir şey öğrendiğimde çok mutlu oluyorum :))) Geçen hafta da öyle oldu canım.

Sevgiler...


Pelin'ciğim,

Tekrar başınız sağolsun canım. ÇOk üzüldüm :(((

Kurabiyeler içinde teşekkür ederim canım.

Sevgiler...

daimamutfak dedi ki...

Zerrinciğim geçen gün sana sürpriz yapmak istedim.Telefomdan aramak istedim ama böyle bir numara yok diyor..Neyse o gün yazı da bırakamadım.
Bende bir tuhaflık vardı sanırım.Hiçbirşey istediğim gibi o gün gitmedi.
Kurabiyeler çeşit çeşit gönlüm, gözüm açıldı..Başarılar...

Zerrin Pasta Evi dedi ki...

Neriman'cığım,

Gerçekten de güzel sürpriz olurdu :))) Üzüldüm şimdi.13 yıldır aynı numarayı kullanıyorum aslında. Acaba çekmeyen bir yerdemiydim :(((
Herşey gönlünce olsun canım benim.

Kurabiyelerim içinde teşekkür ederim canım.
Öpüyor,sevgilerimi gönderiyorum.

Dilek Sokullu CANDAN dedi ki...

Bir ohhhhh çeksem karşiki dağlar yıkılır!Bu oh nerden çıktı deme sakın.Büyük yerde yaşamanın avantajları işte bunlar.Kurstan kursa geziliyor.Kıskandım mı ne????
Kurabiyeler çok cici olmuş ellerine sağlık canım.Öptümmmm:)))))))

Zerrin Pasta Evi dedi ki...

Dİlek'ciğim,

:))))))) Alem kadınsın :))))

Kurstan kursa gezilmiyor canım. Sadece bir kursa davet edildim :)) Diğeri tesadüf :)))
Yok yok kıskanmazsın...

Kurabiyeleri beğendiğine sevindim canım.

Bende kocaman öpüyorum :))

Damak Tadı dedi ki...

Desteğin için gönülden teşekkürler Zerrin'ciğim..Biraz geç yazdığım için özürler!!

Kurabiyeler yine şaheserler..))


Sevgiler..

Zerrin Pasta Evi dedi ki...

Gül'cüğüm,

Rica ederim canım birşey yapmadım ki...

Kurabiyeleri beğendiğine sevindim canım.

Kucak dolusu sevgiler...

akasyakokusu dedi ki...

Bayldım...Çok güzeller..
Senin ellerine zaten bayılıyorum böyle ciciler yapıyor..

Zerrin Pasta Evi dedi ki...

Nuray'cığım,

Hoşgeldin canım. özlemişim seni :))

Çok teşekkür ederim. Şımarttın beni :))

KUcak dolusu sevgiler...

cansudere dedi ki...

slm ben geldim geçerken bi ugradım kurabiyelere bayıldım sevgiler... kadınlar gününüz ve kandiliniz kutlu olsun byyy

Zerrin Pasta Evi dedi ki...

Sevgili Cansu,

Hoşgeldiniz. Uğramanıza sevindim :))
Kurabiyeleri beğenmenize memnun oldum.

Kadınlar günün kutlu,kandilin mübarek olsun.Dualarının gerçekleşmesini dilerim.

Sevgiler...