8 Nisan 2010 Perşembe

Esra Hanım'a sevgi kurabiyeleri...

CIMG2944

Klasikleşen sevgi kurabiyelerimden daha önce kendisi için hazırladığım Murat Bey'in aracılığı ile arkadaşı Erdi Bey'in kız arkadaşı Esra hanım için hazırlayıp Tokat'a gönderdim.

Sevgi kurabiyelerimi mutlaka her yaptığım kurabiye içerisine bir iki adet veya bu temada olmasını isteyenler için hazırlıyorum. Sadece bu kurabiyelerde değişen çiftlerin birbirlerine söyledikleri güzel sözcükler oluyor.

Kimi zaman fotoğraf çekemeden teslim ettiklerim oluyor. Kimi zamanda yayınlanmasını istemiyorlar kendilerine ait özel kelimeler ve bazen de fotoğraflar içerdiği için.

CIMG2949

CIMG2959

CIMG2952


Sevgi ile kalınız... Herşey gönlünüzce olsun.





7 yorum:

Unknown dedi ki...

Canım harika kurabiyeler ellerine sağ
lık öpüyorum...

Zerrin Pasta Evi dedi ki...

Teşekkür ederim Deryacımm :))

Öperim.

SuPPoRTSySTeM dedi ki...

Çok Teşekkür Ederim çok güzel olmuş ellerinize sağlık... (ERDi)

Zerrin Pasta Evi dedi ki...

Erdi Bey, ben çok teşekkür ederim.Beğenmenize de çok memnun oldum.

Aybike Ceylan dedi ki...

Hersey harika Zerrin'cigim,
Ellerine saglik.

Sevgilerimi gonderiyor, guzel bir hafta diliyorum.

daimamutfak dedi ki...

Zerri^n'ciğim çok güzel olmuşlar ellerine sağlık..

Zerrin Pasta Evi dedi ki...

Aybike'ciğim, Teşekkür ederim canım.

Sevgilerimle...


Sevgili Daima Mutfak,

Teşekkür ederim. Beğenmene sevindim Neriman'cığım :))

Sevgiler...