20 Aralık 2008 Cumartesi

Brownie Cupcakeler


Can dostum Meltem'in doğum günü için ne yapsam diye düşünürken aklıma cupcake yapmak geldi. Hem sunumu şık oluyor. İkram etmesi de daha kolay :))))

Meltem'den daha önce de bahsetmiştim eşinin rahatsızlığından dolayı zor günler geçiriyor diye. Nejat'ı daha iyi gördüm ve bu beni çok mutlu etti. İnşallah iyi günler yakında gelecektir. İyi haberleri bekliyor olacağım. Meltem'in annesi ve babası en büyük destekçisi. İyi ki varlar :))))

Ben de naçizane biraz kafaları dağılması,biraz da yüzlerinde gülümseme olması için cupcakelerimi yapıp götürdüm. Çok beğenildi.

Canım arkadaşım iyi ki varsın. Doğum günün kutlu olsun Meltem'ciğim :))))))

2009 yılı sana ve ailene uğurlu gelsin bir tanem.

Cupcakelerin tarifi Hülya'dan. Ben çok beğendim en kısa zamanda tekrar deniyeceğim.

Malzemeler :

5 yumurta
500 gr şeker
2.5 çay bardağı süt
2.5 çay bardağı sıvıyağ
5 çay kaşığı silme k.tozu
3 tatlı kaşığı portakal kabuğu ( limon kabuğu kullandım)
5 yemek kaşığı kakao
250 gr un

Yapılışı :

Yumurta ve şekeri 5 dk. kadar çırptım.Sıvıyağ,süt,limon kabuğunu ekleyip tekrar çırptım. Un,kakao ve k.tozunu birlikte eleyip karışıma ekledim.Spatula yardımı ile hepsini karıştırdım.(cıvık bir hamur oluyor) Kalıpların 2/3 si doldurdum.

175 C de 20 dk. pişirdim. Yeterli bence içinin yumuşak kalması açısından da...

Lezzeti ertesi gün daha güzel olmuştu.

Cupcakelerin içine pastacı kreması veya ganaj kullanılabilir. Sonra da şeker hamuruyla istediğimiz gibi süsleriz :))))

29 yorum:

Unknown dedi ki...

Canım muhteşem görünüyor kekler ellerine sağlık,Meltem hanıma sağlıklı uzun bir ömür dilerim,öptüm...

Zerrin Pasta Evi dedi ki...

Derya'cığım,

Beğendiysen ne mutlu bana canım :))) Meltem adına ben teşekkür ederim.Amin canım.

Öpüyorum.

MUTFAKISTAN dedi ki...

harika olmus ellerine saglik,tadi cok guzel olmali ,arkadasinizi kutlarim sevgiler

Adsız dedi ki...

bayıldım cok şık olmus ellerıne saglık canım benım sevgıler..

Zerrin Pasta Evi dedi ki...

Filiz'ciğim,

Çok teşekkür ederim canım. Arkadaşım adına da teşekkürler.

Sevgiler...


Banu'cuğum,

Canım benim beğendiğin için teşekkür ederim.

Sevgiler...

Unknown dedi ki...

zerrin'cim
ellerine sağlık canım çok şık görünüyorlar arkadaşınında doğum günü kutlu olsun canım
Sevgiler

Zerrin Pasta Evi dedi ki...

Ayşegül'cüğüm,

Teşekkür ederim canım. Meltem adına güzel dileklerini de kabul ediyorum.

Sevgiler...

ruhdagı dedi ki...

BZerrin abla,
böylesi özenli bir emeği inan benim ısırmaya gönlüm el vermez. Ellerine sağlık süperler :)

Hülya dedi ki...

Meltem'e mutlu seneler eşine de acil şifalar dilerim.

Senin de ellerine sağlık.Tarifi beğenmene sevindim.

pelince dedi ki...

Melteme nice seneler...cupcakeler gerçekten şahane olmuş.Lezzeti mutlaka yerindedir ama görüntüsü şahane olmuş..
Zerrincim harika süslemişsin..Ellerine sağlık...

egeli dedi ki...

ELLERİNE SAĞLIK ZERRİNCİM ,HARİKA OLMUŞ CUPCAKELER,ARKADAŞININ DOĞUM GÜNÜ KUTLU OLSUN.

Zerrin Pasta Evi dedi ki...

Ruhdağımmm,

Canım çok teşekkürler... Meltem'ciğim de kıyamadı zaten :))) uzun uzun seyretti :))

Sevgiler...


Hülya'cığım,

Teşekkür ederim güzel arkadaşım. Amin canım.
Tarifi çok beğendim.Bir süre cupcakelerde bunu kullanacağım :))

Sevgiler...

Zerrin Pasta Evi dedi ki...

Pelin'ciğim,

Çok teşekkürler canım. Meltem için de... Görüntüsü kadar lezzeti de süper :))))

Sevgiler...


Egelimmm,

Canım çok teşekkür ederim.Ayrıca arkadaşım adına da...

Sevgiler...

akasyakokusu dedi ki...

ay canım bu cupcakeler enfes olmuş yaa.helede o çiçekler böcekler amanın baharmı geldi hanımlar.
eline sağlık canım meltemin doğumgününü bende kutlarım..eşine acil şifalar canım..
sevgiler.

Zerrin Pasta Evi dedi ki...

Nuray'cığım,

Beğendiğine çok sevindim canım. Geldi bahar geldi :))))

Meltem ve eşi için de çok teşekkürler canım.

Sevgiler...

Yaşamın kıyısında dedi ki...

Onlar nasıl birşey Zerrin'cim,
Kıyıpta yenilirmi!
Tablo gibi, ellerine sağlık.
Bu arada arkadaşın doğum günü de kutlu olsun.
Bu konu da bukadar marifetli olmayı çok isterdim.
Sevgilerimle...

Zerrin Pasta Evi dedi ki...

Nur'cuğum,

Çokkk çokkk teşekkür ederim canım. Beğendiğin için,övgülerin için :))
Maalesef yeniliyor :)))

Arkadaşım adına da teşekkürler.

Neden olmayasın bir gün senle çalışalım ne dersin? O zaman anlarız :))))

Sevgiler...

bir demet feslegen dedi ki...

Nefis olmuşlardır eminim, arkadaşını ben de kutlarım :)
Sevgiler

Zerrin Pasta Evi dedi ki...

Eda'cığım,

Gerçekten de nefistiler canım.
Arkadaşım adına da çok teşekkürler.

Sevgiler...

şeker pasta dedi ki...

Zerrin Abalacım bende yapıyorum Hülyanın brownisini, çok leziz ve çok beğeniliyor.
Arkadaşının doğum gününü kutluyorum, Eşine de acil şifalar diliyorum.
Sevgiler....

Ferhanca dedi ki...

Harika bir hediye olmuş doğrusu ellerien sağlık arkadaşınında doğum günü kutlu olsun ...
ben de muffinleri çok svenlerindenim:))
şu çatlak kurabiye antik kurabiye isimli kuarbiyeden ben de yaptım lezzet muhteşem de sert oldu benim kurabiyeler seninde öyle oldumu?
sevgiler..

Adsız dedi ki...

Zerrin'cigim cup cakeler muthis guzel olmus ellerine saglik canim.

Meltem hanimin dogum gununu kutlarim.
Kucak dolusu sevgiler canim.

Hatice dedi ki...

çok şık görünüyorlar, ve bu tarif çok lezzetli oluyor, ellerine sağlık canım...
Meltem hanımın doğum günü kutlu olsun...
sevgiler...

Zerrin Pasta Evi dedi ki...

Banu'cuğum,

Ne kadar lezzetli değil mi? Herkes çok beğendi :))

Arkadaşım ve eşi için de çok teşekkür ederim canım. Amin.

Sevgiler...



Ferhan'cığım,

Yüzlerindeki ışıltıyı görünce doğru şeyi yaptığıma karar verdim.
Benim için de güzel bir çalışma oldu :)) Çok teşekkür ederim canım.

ÇOk sert oldu. Fırından erken almama rağmen.Bir daha denersem daha az tutacağım fırında. OĞlum sert olunca fazla beğenmedi :(( çok sert diyip durdu. Herkesde öylemi oluyor bende merak ediyorum.

Sevgiler...

Zerrin Pasta Evi dedi ki...

Özgül'cüğüm,

Beğendiğine çok sevindim canım benim.Güzel bir hediye oldu :)) Meltem için de çok teşekkür ederim.

Kucak dolusu sevgiler...

Damak Tadı dedi ki...

Çok şık ve zarif olmuşlar Zerrin'ciğim,ellerine sağlık canım..Arkadaşına mutlu yaşlar diliyorum ayrıca..


Sevgilerle..

Zerrin Pasta Evi dedi ki...

Hatice'ciğim,

Bende uzun süre bu tarifi kullanacağım herhalde.Çok lezzetli.

Teşekkür ederim canım arkadaşım ve kendim adına :)))

Sevgiler...


Gül'cüğüm,

Beğendiğine sevindim canım.
Arkadaşım adına da çok teşekkürler.

Sevgiler...

Adsız dedi ki...

Canım arkadaşım Zerrin'e ve D.Günümü kutlayan, güzel dilekleri ile beni mutlu eden herkese teşekkür ederim.
Gerçekten Zerrin'in çok hoş doğumgünü sürprizi tüm aileyi neşeye boğdu. Keklerin tadı nefisti ve çocuklar dahil yemeye kıyamadık. Böyle güzel uğraşlarla hayatını dolduran yaratıcı arkadaşım Zerrin'in verimli ve şanslı bir yıl geçirmesini diliyorum.Güzel kahkahan hiç eksik olmasın.
D.günü çocuğu:
Meltem Yılmaz

Zerrin Pasta Evi dedi ki...

Meltem'ciğim,

Canım arkadaşım ben teşekkür ederim. Biliyorum yoğunsun. Yine de bloguma uğrayıp yorum bıraktığın için teşekkürler...

Bende güzel bir yıl dilerim sağlıkla inşallah...

Öpüyor,sevgilerimi gönderiyorum.