23 Şubat 2011 Çarşamba

Asker kurabiyeleri...

CIMG5679

Merve Hanım, Facebook sayfamdan bana ulaştı. Hakkari-Yüksekova'da askerlik yapan diş doktoru arkadaşı Giray Bey için kurabiyeler rica etti. O kadar güzel bir dosya hazırlayıp göndermiş ki...
Bana da zevkle hazırlayıp göndermek kaldı :)


Askere giden kurabiyelerin fotoğrafları yakından göremeyecekleri için ilk önce siparişçime gönderiliyor. Merve Hanım içinde aynen öyle oldu.
Geri bildirimi ise harikaydı :))


Bu işin en çok sevdiğim yanı geri bildirimlerin her zaman daha çok motive etmesidir.
Asker kurabiyelerimi ilk defa bu kadar uzağa göndermiş oldum.
Kurabiyeleri kargoya verdim. 2 gün içinde gideceği söylendi. Ama paket Giray Bey'in eline 5 günde geçti.

Giray Bey paketi açtığı zaman şaşırmış,seyretmiş,kıyamamış yemeğe :))


Hayırlı Tezkereler diliyorum...

CIMG5668

CIMG5653


CIMG5676

CIMG5686

CIMG5690

Hiç yorum yok: