25 Ekim 2009 Pazar

Yazdan kalma çay soframız


CIMG0873

Neredeyse kışa gireceğiz ben yazdan kalma soframın fotoğraflarını yeni yayınlıyorum :((
Bir sürü tatsız olaylar yaşandığı için bir kenarda kalmış fotoğraflar...

Soframız Temmuz'un ortalarından kalmadır. Tatilden döndüğümün hafta sonuydu. Gönül yengem Almanya'ya dönmeden önce bana gelmek istediğini belirtti.Bende Gönül yengem,annesi Münevver teyzeyi,annem ve ablamı davet ettim.

Hoşça vakit geçirdik.Bol sohbet ve kahkaha vardı.Kimseyi sofraya davet etmeden fotoğraf çekmeye başlayınca çok güldüler :)))
Fotoğraf çektim ama hoşuma gitmedi. Bazen fotoğraf makinem problem çıkarıyor :(( ya da acele ile çektiğim zaman tam makinemi ayarlayamıyor olabilirim :(((

Neyse gelelim soframızdakilere :)) Genelde salatalardan oluşturdum. Misafirlerim ve kendim içinde daha iyi olacağını düşündüğümden... Hem daha hafif oldu. Bu duruma çok memnun kaldılar. Keyifli bir sofraydı :))

CIMG0859
Tavuklu salata

CIMG0860
yoğurtlu semiz otu salatası

CIMG0858
közlenmiş kırmızı biber

CIMG0862
Sodalı peynirli börek

CIMG0857
Patlıcan salatası Münevver hanımın (nane ve limon) tarifini denedim. Çok beğendim.

CIMG0861
Çikolatalı kek

CIMG0863
Tiramisu


Sağlıkla ve sevgi ile kalınız...






8 yorum:

Unknown dedi ki...

Canım harika bir masa olmuş sohbette
harikaysa daha ne ister insan.Elleri
ne sağlık öptüm...

pelince dedi ki...

Zerrincim sofran çok şık,salatalar gerçekten nefis gözüküyor.. ama ben tatlıcım olduğum için yine tiramisu'ya bayıldım ..özellikle süslemesi şahane...
Ellerine sağlık...

Sevgiler.

Zerrin Pasta Evi dedi ki...

Derya'cığım,

Çok teşekkür ederim canım.Yanlarında ben varsam kesinlikle sohbet bol kahkahalı olur :)) sohbet şahaneydi vakit nasıl geçti anlamadık bile :)))

Bende kocaman öpüyorum.


Pelin'ciğim,

Çok teşekkür ederim. O dönemlerde daha yoğun sağlıklı beslenme dönemindeydim.Hatta tatilden kilo verip dönmüştüm. Salatalara birazda o yüzden ağırlık verdim.Yengem de kilo aldım.Çok fazla bir şey hazırlama deyince sadece salata yedireceğim size diye dalga geçmiştim :))

Tiramisuyu çeşitli kalıplarla süslemeyi seviyorum.Daha hoş gözüküyor diye düşünüyorum :))))

Sevgiler...

Yaşamın kıyısında dedi ki...

Hepsi çok güzel ellerine sağlık, ama ben tiramisunun üzerindeki süse bittim, ne hoş olmuş.
Sevgiyle, mutlulukla kal...

ruhdagı dedi ki...

Zerrin abla sofradakiler şahane hele patlıcan salatası, bayılırım :)
Ama ben tabaklarına da bayıldım. Çiçek desenli çok şekerler :)

Ellerine sağlık.

akasyakokusu dedi ki...

Sofran çok güzel canım...Tavuklu salata ve tramisun favorim oldu...
Muhabbetin bol olsun sevgiyle kal...

SEDEF dedi ki...

Hepsi enfes görünüyor. Ellerine sağlık canım...

Zerrin Pasta Evi dedi ki...

Nur'cuğum,

Çok teşekkür ederim. Bazı şeylerde ufak tefek değişiklikler hoşluk ve güzellik katar ya bende ondan yararlanıyorum :)) Beğenmene de sevindim :))

Kucak dolusu sevgiler...


Ruhdağım,

Teşekkür ederim canım.Közlenmiş patlıcan salatasına bende bayılırım :))

Tabaklarımı severek kullanıyorum canım :)) Dikkatini çekmiş olmasına sevindim.

Öpüyor,sevgilerimi gönderiyorum.


Nuray'cığım,

Çok teşekkür ederim. Tavuklu salatayı bende severim. Hem doyurucu hem sağlıklı daha ne olsun değil mi?
Tiramisuyu Gönül yengem sevdiği için yapmıştım :)) ayrıca bizim evde de sevilerek tüketilir canım.

Kucak dolusu sevgiler...


Sedef'ciğim,

Çok teşekkür ederim canım. Beğenmene memnun oldum :))
Sevgiler...