7 Mart 2008 Cuma


Can dostum Meltem'ciğim kızı Elif'in (Doğduğu günü hatırlıyorum da ilk ben görmüştüm ) zaman nasıl da geçmiş. Elif'in arkadaş toplantısı için üzerinde isimleri yazılı olan kurabiyeler istedi. Kalpli kurabiyede karar kıldık.

Kurabiye Hamurunun zencefilli olmasını istedi.

Bir gün önceden kurabiyeleri pişirdim. Ertesi gün Meltem beni tekrar aradı aralarında bir de
erkek arkadaşı olacakmış. Ben de kurabiyelerin hepsini kalpli pişirmiştim. Birden ne yapabilirim bir erkek için diye düşündüm. Bana hangi takımı tuttuğunu öğrenmesini istedim. Tahmin ediyorduk aslında ama kesinleştirmek istedik. Akşam bana gelen mail de Tolga Fenerbahçe yi tutuyormuş. Böylece Fenerbahçe taraftarı bir kurabiyede ortaya çıkmış oldu. Kurabiyelerin şeker hamuruyla süslenmiş halleri...


Ve en son tek tek jelatinlenerek organze kurdele ile süslenmiş kurabiyelerimiz Sevgili Meltem'e teslim edildi

2 yorum:

Hülya dedi ki...

Konuştuklarımızın herbirinin resmini görmek çok keyif verici canım benim.Ellerine sağlık;)

Zerrin Pasta Evi dedi ki...

Sağolasın Arkadaşım

Önceden ne yapmak istediğime karar verdiğimde daha programlı çalışma oluyor sende bilirsin...

Tabii fikir alışverişlerimizi de unutmayalım. Birbirimizden çok şeyler öğreniyoruz canım arkadaşım.

Öpüyorum.